۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین واژگونی خودروی نیسان وانت ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۲۶۶۸۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۲ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

واژگونی خودروی نیسان وانت ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

فرمانده شيفت ايستگاه شماره ۲ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمنی شهرداري قزوين از واژگونی خودروی نیسان وانت در بلوار شهید بهشتی قزوین و مصدومیت ۲ نفر از سرنشینان آن خبر داد.

واژگونی خودروی نیسان وانت ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
اکبر بهبودی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اطلاع رسانی حضوری واژگونی خودرو به ایستگاه شماره 2 شهید بابایی در ساعت 9 و 22 دقيقه صبح روز سه شنبه 18 مهرماه سال 1396، بلافاصله و در کوتاه ترین زمان 2 اکیپ عملیاتی از آتش نشانان این ایستگاه به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی نرسیده به میدان سرداران اعزام شدند.

وی در خصوص این حادثه گفت: در جریان این سانحه رانندگی یک دستگاه خودروی نیسان وانت با 2 نفر سرنشین در لاین شمالی بلوار شهید بهشتی در حال حرکت بوده که به دلایل نامشخصی از مسیر منحرف و پس از برخورد با جداول کناری خیابان واژگون و متوقف می‌شود.

فرمانده شيفت ايستگاه شماره 2 آتش نشاني قزوين با اشاره به اینکه 2 نفر سرنشین این خودرو در جریان این حادثه مصدوم شدند، اذعان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل و به منظور جلوگيري از وقوع حوادث بعدی با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق و گاز خودرو محل حادثه را ایمن سازی کردند

وی ادامه داد: هر 2 سرنشین مصدوم شده این سانحه رانندگی را که قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بودند تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.


بهبودی در پایان عنوان کرد: آتش نشانان پس از بازگرداندن خودرو به حالت اولیه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهنمایی داده و به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان