۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ترامپ; می‌خواهیم اطمینان یابیم ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند/ پایبندی ایران به برجام را تایید نمی کنم/تمام سپاه پاسداران را تحریم می کنیم!
کد خبر: ۲۶۶۷۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۲ ساعت: ۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

در ادامه یاوه گویی ها وتهدیدهای ترامپ؛

ترامپ; می‌خواهیم اطمینان یابیم ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند/ پایبندی ایران به برجام را تایید نمی کنم/تمام سپاه پاسداران را تحریم می کنیم!

رییس جمهور آمریکا درباره راهبرد جدید این کشور در قبال ایران سخنرانی کرد.

ترامپ; می‌خواهیم اطمینان یابیم ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند/ پایبندی ایران به برجام را تایید نمی کنم/تمام سپاه پاسداران را تحریم می کنیم!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ – رییس جمهور آمریکا – گفت وظيفه من اين است که امنيت و سلامت ملت آمريکا را تامين کنم. می خواهيم اطمينان پيدا كنيم ايران هرگز نتواند به سلاح هسته‌ای دست پيدا كند.

وی افزود: تاريخ نشان داده است که هر زمان که تهديدها را ناديده بگيريم تهديد جدی تر می شود.

 رییس جمهور آمریکا مدعی شد: موشک های ایران، واشنگتن و متحدانش را تهدید می کند. برجام بدترین و یك جانبه‌ترین توافق تاریخ آمریكاست.

ترامپ ادعا کرد حكومت ایران چندین بار از برجام تخطی كرده است. شعار محبوب ایران مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل است. برای برخورد با رفتارهای مخرب ایران با شركایمان جلوی این کشور را با تحریم‌هایی جدید می‌گیریم.

ترامپ گفت: اجرای راهبرد جدید ما علیه ایران از تحریم‌های بسیار سرسختانه علیه سپاه شروع می‌شود. از وزارت خزانه‌داری آمریكا می‌خواهم تمام سپاه پاسداران را تحریم کند. ما برجام را تایید نمی‌کنیم. ایران روح توافق هسته‌ای را نقض کرده است.

وی تاکید کرد: از همین رو من به دولتم دستور می دهم با كنگره همكاری كند تا نواقض برجام را ترمیم كند. كنگره برای برخورد ها وارد عمل شده و قوانین بازنگری برجام را با تبصره هایی تغییر می دهد. اگر ما نتوانیم با كنگره و متحدانمان به توافق برسیم برجام لغو می شود. من هر وقت بخواهم می توانم برجام را لغو كنم.

ترامپ از متحدان واشنگتن خواست در اعمال تحریم‌های خارج از حیطه توافق هسته‌ای علیه ایران با آمریکا همراه شوند. وی تاکید کرد امروز می‌گویم ما نمی‌توانیم پایبندی ایران به برجام را تأیید کنیم و چنین هم نخواهیم کرد. ما نمی‌توانیم در ادامه مسیری گام برداریم که نتیجه آن خشونت بیشتر و تهدید دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

انتهای پیام/ 1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان