۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بخش محمدیه رتبه اول پرونده‌های قضایی را در استان داراست
کد خبر: ۲۶۶۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۹ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

بخش محمدیه رتبه اول پرونده‌های قضایی را در استان داراست

فرماندار شهرستان البرز گفت: بخش محمدیه در کل کشور تنها حوزه ای است که دادستان و دادگستری مستقل دارد و دلیل آن ورودی پرونده های بسیار بالاست که در سطح استان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

بخش محمدیه رتبه اول پرونده‌های قضایی را در استان داراست
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه شهردار محمدیه اظهار کرد: در دوره‌ای انتظارات از شهرداری‌ها محدود شده بود به مسایل خدمات شهری و بعد این موضوع به حوزه عمرانی تغییر کرد و امروز نگاه فراتر از خدماتی و عمرانی است.

وی افزود: اگر شهرداری در حوزه مسایل فرهنگی و آموزش شهروندان سرمایه‌گذاری کند در محیط شهر هم به نتیجه خوبی دست پیدا خواهد کرد و خروجی این موضوع کاهش پرونده های قضایی خواهد بود. ‌

این مسوول اذعان کرد: بخش محمدیه در کل کشور تنها حوزه‌ای است که دادستان و دادگستری مستقل دارد و دلیل آن ورودی پرونده‌های بسیار بالاست که در سطح استان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: بسیاری از دلایل این پرونده‌ها از اختلافات و مسایل فرهنگی نشأت گرفته است و اکثر این مشکلات مربوط به ناحیه شهری مهرگان مربوط میشود که باید مدیران شهری توجه بیشتری به این حوزه داشته باشند.
عسگری تصریح کرد: اگر در طراحی شهری و ارایه خدمات به مدلی عمل شود که شاهد نظم و انضباط در شهر و وجود زندگی ارامش و همراه با آسایش برای مردم باشیم دستگاه‌ها میتوانند به اولویت های دیگری بپردازند.

وی گفت: افزایش اعتبارات عمرانی امروز فقط زمینه افتخار برای شهرداری‌ها نیست بلکه کارکرد شهرداری‌ها باید در حوزه فرهنگی دیده شود به خصوص شهر محمدیه که از ابتدا با نگاه شهری شکل گرفته است و مطالعات اولیه برای شکل گیری شهر وجود داشته است.

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: انتظار از شهرداری محمدیه که مهاجرپذیر است و از اقوام مختلف در آن ساکن شدند این است که در حوزه فرهنگی و اجتماعی پیشرو باشد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان