۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حرکت به سمت شهر الکترونیک ضروری است
کد خبر: ۲۶۶۷۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۹ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

حرکت به سمت شهر الکترونیک ضروری است

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: امروز در برنامه های کلان کشور حرکت‌های اداری به سمت تقویت و تجهیز دولت الکترونیک است و ماهم باید به سمت شهر الکترونیک حرکت کرده و مراجعات مردم به دستگاه‌های اداری کاهش دهیم.

حرکت به سمت شهر الکترونیک ضروری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ داود محمدی رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه شهردار محمدیه در سالن اجتماعات نیایش این شهر اظهار کرد: امروز نگاه ما به مدیریت شهری باید تغییر کند و نگاه نوینی جایگزین آن شود.

وی افزود: در حوزه مدیریت شهری باید کالبد شهری و روح آن در کنار هم دیده شود؛ یک شهر فقط سیما و منظرشهری نیست بلکه باید به روح آن توجه شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس اذعان کرد: در اقدامات عمرانی باید علاوه بر توجه به کالبد شهری به اندیشه و تقویت معنویت و فرهنگ و شادابی مردم هم توجه شود و پیوست‌های فرهنگی و معنوی مدنظر قرار گیرد.
وی عنوان کرد: امروز در برنامه های کلان کشور حرکت‌های اداری به سمت تقویت و تجهیز دولت الکترونیک است و ماهم باید به سمت شهر الکترونیک حرکت کرده و مراجعات مردم به دستگاه‌های اداری کاهش دهیم.

این مسوول اضافه کرد: انجام خواسته‌های مردم از طریق سامانه های الکترونیکی باعث کاهش فساد اداری میشود بنابراین مدیران باید آن را جدی گرفت.

وی با اشاره با مشکلات شهری بخش محمدیه و مهرگان گفت: به دلیل محدودیت اعتبارات در مهرگان شاهد مشکلات زیادی در این ناحیه شهری هستیم و مدیریت شهری امروز به عنوان یک قوه مفکره باید به دنبال توزیع متوازن باشد؛ در محمدیه این استعداد و قابلیت وجود دارد که باید شهردار جدید این موضوع را مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان