۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین وجوه برداشت شده از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری نور عودت داده شد
کد خبر: ۲۶۶۷۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۹ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

وجوه برداشت شده از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری نور عودت داده شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: رییس موسسه مالی و اعتباری نور مدعی شد که به دلیل راه اندازی سیستم جدید در شعبه این مشکل به وجود آمده و جای هیچ گونه نگرانی نیست و مبالغ به حساب مشتریان واریز شده است.

 وجوه برداشت شده از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری نور عودت داده شد
حجت الاسلام صادقی نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی تماس‌های تلفنی سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری نور، مبنی بر برداشت وجوه سپرده از حساب خود در نزد این موسسه و تماس با پلیس 110 جهت رسیدگی و متعاقب آن اطلاع اینجانب از موضوع سریعا دستورات قضایی لازم صادر شد.

وی افزود: دقایقی بعد از ارسال پیامک برای سپرده گذاران مبنی بر برداشت وجوه، رییس شعبه یاد شده به دادسرا اعزام و تحقیقات مقدماتی از وی انجام و موضوع با حساسیت پیگیری و وجوه انتقال یافته سریعا به حساب صاحبان حساب و مشتریان عودت داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: رییس موسسه مالی و اعتباری نور در مورد این موضوع مدعی شد که به دلیل راه‌اندازی سیستم جدید در شعبه این مشکل به وجود آمده و جای هیچ گونه نگرانی نیست و مبالغ به حساب مشتریان واریز شده و خود شخصا در محل شعبه حاضر و پاسخگوی مراجعین و تماس‌های تلفنی سپرده گذاران است.

صادقی نیارکی گفت: با بررسی به عمل آمده و بنابر اظهارات رییس موسسه مالی و اعتباری نور، سپرده گذاران اطمینان خاطر داشته باشند که مشکلی وجود ندارد و مشکل به وجود آمده به دلیل راه اندازی سیستم جدید است.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان