۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سه هزار و ۳۱۳ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند
کد خبر: ۲۶۶۷۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۹ ساعت: ۹:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

سه هزار و ۳۱۳ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون سه هزار و ۳۱۳ دانش اموز در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که تلاش می‌کنیم خدمات مختلف فرهنگی به آنها ارائه شود.

 سه هزار و ۳۱۳ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند
مجید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: زمانی که دانش آموز خانواده نیازمند با حمایت‌های مالی بتواند تحصیلی خود را ادامه داده و حتی در سطوح عالی به تحصیل بپردازد در نتیجه دیگر دچار فقر نمی‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: وقتی دانش آموز در خانواده مددجو تحصیلش را ادامه داد خانواده خود را نیز رشد می دهد و این رشد در بُعد فرهنگی و غیر فرهنگی موجب ارتقای وضیعت خانواده در ابعاد مختلف می‌شود.

وی افزود: نباید اجازه دهیم فقر مالی به فقر فرهنگی تبدیل شده و خانواده را با چالش‌های مختلف مواجه کند و در این خصوص تکلیف همه دستگاه‌ها باید روشن شود.

این مسئول اعلام کرد: هم اکنون سه هزار و 313 دانش اموز در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که تلاش می‌کنیم خدمات مختلف فرهنگی به این دانش آموزان ارائه کنیم.

وی به اقدامات فرهنگی کمیته امداد استان اشاره و عنوان کرد: سال گذشته در مجموع 6 هزار و 622 نفر به اردوهای مختلف اعزام شدند که این اردوها شامل؛ مشهد مقدس، قم، جمکران، حرم مطهر امام (ره)، عتبات عالیات و شیراز بوده است.

مومنی با اشاره به برنامه‌های مختلف کمیته امداد در حوزه فرهنگی اعلام کرد: سال گذشته 477 نفر از مددجویان به کربلا اعزام شدند که امروز نخستین کاروان مددجویان قزوینی تحت حمایت کمیته امداد عازم سفر عتبات عالیات، در قالب دو اتوبوس به کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تقویت باورهای دینی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی و دینی در بین خانواده های مددجو از اهداف اجرای طرح شوق زیارت و اعزام مددجویان به عتبات عالیات است.

وی یادآورشد: برنامه کمیته امداد افزایش همه فعالیت‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های اردویی است چراکه اجرای اردوهای مختلف به خصوص در سنین پائین تر، یکی از بسترهای مناسب برای اجرای کار فرهنگی است.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان