۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها در ایام اربعین
کد خبر: ۲۶۶۶۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۸ ساعت: ۱۲:۳۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد

استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها در ایام اربعین

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها در ایام اربعین، گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین در اربعین سال گذشته خدمات ارزنده‌ای داشت.

استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها در ایام اربعین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار حجت‌الاسلام‌  حمید احمدی، مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور و مسئول آموزش و بعثه مقام معظم رهبری، تدوین منشور اهداف اربعین را گام بسیار ارزشمندی دانست و تأکید کرد: باید اهدافی که در ایام اربعین دنبال می‌کنیم، اولویت‌بندی شوند و برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای اولویت‌بندی‌ها صورت بگیرد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت رسانه در ایام اربعین، خاطرنشان کرد: سال گذشته صدا و سیمای مرکز قزوین برای پوشش اخبار اربعین در کربلا، با مشکلات و کمبود فضا مواجه بود اما با این وجود خدمات بسیار خوب و ارزنده‌ای را در سطح کشور و حتی سطوح بین‌المللی ارائه کرد و امسال هم باید تلاش کنیم زمینه بیشتری را برای فعالیت رسانه‌ها فراهم نماییم.

وی نقد و بررسی کارهای صورت گرفته در اربعین سال‌های گذشته را مهم و ضروری دانست و افزود: اگر نقد و بررسی اقدامات انجام شده در پیاده‌روی اربعین، هر سال بلافاصله پس از پایان ایام اربعین صورت بگیرد، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در قزوین بر اهتمام ارتقای کیفی و کمی پیاده‌روی اربعین تأکید کرد و گفت: با بررسی، ارزیابی و مشخص کردن نقاط قوت و ضعف، همت و جدیت مضاعفی برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های پیاده روی اربعین به وجود می‌آید.

وی یادآور شد: نقش اربعین و همسویی این جریان با مقاومت اسلامی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و باید متوجه باشیم که پیاده‌روی اربعین سرمایه عظیمی برای ارتقای روحیه جبهه مقاومت اسلامی است.

عابدینی تدوین مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب اربعین را ضروری دانست و عنوان کرد: مطالبات رهبری در بسیاری از فضاها تدوین شده است و ضروری است این معنا در باب اربعین نیز مورد توجه جدی قرار بگیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان