۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین وحید مرادی؛ استعفا به‌دلیل بازنشستگی، اقدام برای انتخابات ریاست فدراسیون شنا!
کد خبر: ۲۶۶۶۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۸ ساعت: ۱۱:۴ ↗ لینک کوتاه

یک بام و دو هوا یا ...

وحید مرادی؛ استعفا به‌دلیل بازنشستگی، اقدام برای انتخابات ریاست فدراسیون شنا!

وحید مرادی در حالی که به‌دلیل بازنشستگی فدراسیون قایقرانی را ترک کرده بود حالا برای تصدی پست ریاست فدراسیون شنا اقدام کرده است.

 وحید مرادی؛ استعفا به‌دلیل بازنشستگی، اقدام برای انتخابات ریاست فدراسیون شنا!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مردادماه سال جاری وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای رسمی از غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی خواست وضعیت وحید مرادی را در این فدراسیون مشخص کند.وحید مرادی

مرادی که به‌عنوان دبیر در فدراسیون قایقرانی فعالیت داشت بازنشسته بود و طبق قانون اجازه حضور در این سمت را نداشت، بر همین اساس مرادی از سمت خود استعفا کرد تا قانون را اجرا کرده باشد. مرادی البته چندی بعد از استعفا، به‌عنوان قائم مقام فدراسیون انتخاب شد، پستی که اصولا  وجود خارجی نداشته و در چارت فدراسیون‌های ورزشی چیزی به‌نام قائم مقام وجود ندارد.

قانونی که اجازه حضور مرادی را در سمت دبیری فدراسیون نمی‌دهد طبیعتا اجازه حضور در پست ریاست را نیز نمی‌دهد، اما دبیر پیشین فدراسیون قایقرانی که سال‌ها تجربه ریاست در فدراسیون شنا را نیز در کارنامه خود دارد برای حضور مجدد در پست ریاست فدراسیون شنا اقدام و به‌عنوان نامزد انتخاباتی برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ثبت‌نام کرده است.

حال سؤال اینجاست، او که با استناد به قانون  بازنشستگی واجد شرایط برای پذیرفتن سمت ریاست و دبیرکلی نیست چرا و با چه‌دلیلی برای انتخابات ثبت‌نام می‌کند؟ آیا قانون در این باره دوگانه است؟ آیا این کار، یک بام و دو هوا نیست؟ آیا او مجوزی برای حضور در انتخابات دارد؟

اینها سؤال‌هایی است که خبرنگار ورزشی ما برای پیدا کردن پاسخ آن چند بار با وحید مرادی تماس گرفت اما او ابتدا اعلام کرد امکان صحبت کردن ندارد و درخواست کرد بعداً تماس گرفته شود اما پس از آن دیگر پاسخگوی تلفن همراه خود نبود.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان