۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پیراهن کوهستان به دوچرخه‌سوار تیم شهرداری تبریز رسید
کد خبر: ۲۶۶۶۶۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پیراهن کوهستان به دوچرخه‌سوار تیم شهرداری تبریز رسید

پیراهن کوهستان درمرحله دوم سی‌و‌‌دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان به دوچرخه‌سوار قزاقستانی تیم شهرداری تبریز رسید.

پیراهن کوهستان به دوچرخه‌سوار تیم شهرداری تبریز رسید

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از تبریز، در مرحله دوم سی‌و‌‌دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان‌، 78 دوچرخه‌سوار مسیر 209 کیلومتر ارومیه به جلفا را رکاب زدند.

این مسیر با 209 کیلومتر طولانی‌ترین مرحله تور بوده و رکابزنان حاضر در تور یک خط امتیازی و 3 خط کوهستان را پیش رو خواهند داشت.

فاتح خط اول کوهستان خلیل خورشید از تیم ملی ارتش بوده و از خط دوم و سوم کوهستان ایلیا دیوینکو از تیم شهرداری تبریز عبور کرده بودند.

بدین ترتیب فاتح کوهستانی مرحله دوم تور دوچرخه سواری ایلیا دیوینکو از تیم شهرداری تبریز بوده و وی پیراهن سبز کوهستان تور را در مرحله سوم بر تن خواهد کرد.

خط اول کوهستان در 52 کیلومتری مسیر و به ارتقاع 1841 و شیب 2/4 درصد بوده و خط دوم در کیلومتر 101 و خط سوم در کیلومتر 187مسیر مرحله دوم تور قرار دارند‌.

سی‌و‌دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایر‌ان – آذربایجان در 6 مرحله به مسافت 1010 کیلومتر از 16 تا 21 مهر ‌برگزار می‌شود.‌ ‌ ‌

انتهای پیام/ج/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان