۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی هنوز به هیات دولت نرفته است
کد خبر: ۲۶۶۶۵۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی هنوز به هیات دولت نرفته است

اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی که قرار بود تا اواسط مرداد برای تصویب به هیات وزیران برود، هنوز از سوی وزارت ورزش اقدامی صورت نگرفته است.

اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی هنوز به هیات دولت نرفته است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، نگارش اولیه اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی تیرماه به پایان رسید. این اساسنامه در اختیار روسای فدراسیون‌ها و همین طور کمیته ملی المپیک قرار گرفت و از آنها خواسته شد تا نظرات خود را در خصوص اساسنامه اعلام کنند.

در حالی که قرار بود تا اواسط مردادماه این اساسنامه برای تصویب به هیات دولت ارسال شود هنوز این اتفاق رخ نداده است. با روی کار آمدن مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش، کارگروهی جدید وظیفه نوشتن اساسنامه مشترک فدراسیون‌ها را برعهده گرفت.

ریاست این کارگروه برعهده محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش بود. همچنین روسای فدراسیون‌های جودو، تکواندو، ووشو، وحید مرادی دبیر فدراسیون قایقرانی در این مجمع حضور داشتند. نماینده سازمان برنامه و بودجه، مهرزاد حمیدی، علی رغبتی و حمیرا اسدی از دیگر اعضای این کارگروه بودند.

البته وزارت ورزش از فدراسیون تیراندازی با کمان خواسته تا این اساسنامه را برای تایید به فدراسیون جهانی ارسال کند که این اتفاق 10 روز پیش رخ داده است.

فدراسیون تیراندازی با کمان در حال حاضر تنها فدراسیونی است که اساسنامه جدید را برای تایید به فدراسیون جهانی ارسال کرده است. اساسنامه فدراسیون کشتی با کمی تغییرات به تایید اتحادیه جهانی رسید.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان