۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به ۳۰۴۳ مددجو
کد خبر: ۲۶۶۶۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۷ ساعت: ۹:۴۶ ↗ لینک کوتاه

سال گذشته در قزوین محقق شد؛

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به ۳۰۴۳ مددجو

سال گذشته در استان قزوین سه هزار و ۴۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین در قالب وام خود اشتغالی ۱۵ میلیون تومانی دریافت کردند.

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به ۳۰۴۳ مددجو
احمد اکبری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طی چهارماهه نخست سال ۹۶ بیش از 15میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در قالب وام‌های مشاغل خانگی و خوداشتغالی ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون ریالی به هزار و 103 نفرمددجوی کمیته امداد استان پرداخت شد.

وی وام‌های خوداشتغالی را یکی از سرفصل‌های اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: سال گذشته در استان قزوین سه هزار و 43 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین در قالب وام خود اشتغالی 15 میلیون تومانی دریافت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: شناخت افراد توانمند و مهارت آموزی آنان از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و کارآفرینی، از برنامه های در حال اجرای کمیته امداد است که باعث شده این نهاد از یک مجموعه حمایتی به یک سازمان فعال در زمینه ایجاد اشتغال تبدیل شود.

وی افزود: درمجموع سه هزار و 490 طرح مشاغل خانگی و اشتغال زایی به مبلغ 47میلیارد و 200 میلیون تومان طی سال ۹۵ در استان قزوین اجرا شد و مددجویان تحت حمایت توانمند شدند.

اکبری توضیح داد: دوره‌های آموزشی و طرح‌های اشتغال زایی در زمینه قالیبافی، خیاطی، کشاورزی، دامداری و رشته های فنی و براساس نیاز منطقه انجام شده است، قطع یقین اعطای تسهیلات به مهارت آموختگان مددجو و خود اشتغالی آنان می‎تواند سبب شکوفایی و رونق هرچه بیشتر منطقه نیز شود.

این مسئول یادآورشد: هم اکنون 22هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان