۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین وقوع ۳۱۶۴ فقره سرقت طی شش ماهه ابتدایی سال
کد خبر: ۲۶۶۶۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۷ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل انتظامی استانداری قزوین خبرداد:

وقوع ۳۱۶۴ فقره سرقت طی شش ماهه ابتدایی سال

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین گفت: در نیمه نخست امسال شاهد کاهش ۶ درصدی جرائم در استان بوده ایم.

وقوع ۳۱۶۴ فقره سرقت طی شش ماهه ابتدایی سال
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ یوسف جهانی پور مدیرکل انتظامی استانداری قزوین عصر روز گذشته(یکشنبه) در نشست کمیسیون پیشگیری از سرقت قزوین اذهان کرد: در نیمه نخست امسال سه هزار و 164 فقره سرقت در استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه 6 درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: در این مدت سرقت داخل خودرو، جیب بری و کیف قاپی یک هزار و 699 فقره بوقوع پیوسته که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش داشته و سرقت منزل، خودرو، اماکن، احشام نیز یک هزار و 465 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش یافته است.

این مسئول افزود: در مقابله با جرایم سایبری نیز نسبت به مدت مشابه قبل پیشرفت خوبی داشته ایم و از نیروی انتظامی انتظار داریم با روزآمد کردن تجهیزات و آموزش‌ها در این خصوص اقدام کند.

این مسئول گفت: گشت‌های مشترک پلیس راه و راهداری برای جلوگیری از تخریب و سرقت دوربین‌های ثبت تخلفاتی و پایش کنترل ترافیکی تشکیل شود.

وی ادامه داد: وقوع سرقت‌ها در استان به دلایل مادی، روانی و اجتماعی بازمی‌گردد و خانواده‌ها،جامعه و مراکز آموزشی نقش بسیار مهمی در کنترل و پیشگیری از وقوع این جرم‌ها ایفا می‌کنند.

جهانی پور در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ عاشورا نقش بسیار مهمی در کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرم‌ها در سطح استان دارد و باید مبلغان، روحانیان و مداحان در منابر و مساجد در این خصوص تلاش کنند.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان