۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سکوت نماینده اصلاح طلب مجلس در ماجرای دریافت حق ماموریت نجومی ۶۰ میلیون تومانی/ تعجب همسفران مازنی از رقم نجومی سفر به فرانسه
کد خبر: ۲۶۶۶۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۷ ساعت: ۹:۱۸ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

سکوت نماینده اصلاح طلب مجلس در ماجرای دریافت حق ماموریت نجومی ۶۰ میلیون تومانی/ تعجب همسفران مازنی از رقم نجومی سفر به فرانسه

حجت الاسلام مازنی در حالی تا کنون درخصوص ادعای سردبیر روزنامه آفتاب یزد سکوت کرده است که خبر دریافت " حق ماموریت ۶۰ میلیون تومانی" وی به سرعت در رسانه‌ها در حال انتشار است و البته در این بین دو تن از نمایندگان حاضر در سفر فرانسه ضمن اظهار بی‌اطلاعی از اظهارات احمد مازنی، دریافت چنین مبلغی را تکذیب کرده‌اند.

سکوت نماینده اصلاح طلب مجلس در ماجرای دریافت حق ماموریت نجومی ۶۰ میلیون تومانی/ تعجب همسفران مازنی از رقم نجومی سفر به فرانسه
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، چندی پیش بود که سفر تابستانی جمعی از نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس به کشور فرانسه خبر ساز شد؛ در همان ایام رسانه‌های حامی جریان اصلاحات به دفاع از این سفر پرداختند و جزئیات آن را تشریح کردند، اما انتشار خبر "حق ماموریت 60 میلیون تومانی" احمد مازنی توسط سردبیر روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد دوباره حاشیه‌ساز شد و با واکنش برخی از نمایندگان حاضر در این سفر همراه بود.
سکوت نماینده اصلاح طلب مجلس در ماجرای دریافت حق ماموریت نجومی 60 میلیون تومانی/ تعجب همسفران مازنی از رقم نجومی سفر به فرانسه

علیرضا کریمی سردبیر روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " مازنی به خبرنگارم گفته بابت سفر به فرانسه 60 میلیون حق ماموریت گرفتم."

 

چنین مبلغی از انصاف بدور است

طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی و از نمایندگان حاضر در سفر فرانسه در واکنش به مطلب منتشر شده توسط سردبیر روزنامه آفتاب یزد اظهار داشت: بعید می‌دانم آقای مازنی چنین چیزی گفته باشد؛ امکان ندارد به رئیس جمهوری هم چنین حق ماموریتی نمی‌دهند که به ما بدهند؛ 60 میلیون تومان بابت 6 روز!

وی افزود: این از قول آقای مازنی نبوده خواسته‌اند در حق آقای مازنی جفا کنند؛ روزنامه آفتاب یزد یکی به نعل می‌زند و یکی به میخ.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به هیچ وجه ما چنین مبلغی نگرفتیم و از انصاف بدور است چنین مبلغی؛ سفری که ما رفتیم حاوی یک پیام بسیار مهم برای سران اتحادیه اروپا بود و دیدارهای متعددی هم داشتیم و من نمی‌دانم چرا ارزش یک مسئله را تا این حد تنزل می‌دهند؛ من معتقدم این سفر یکی از مفیدترین سفرهایی بوده که انجام شده است.

شما بگویید 60 هزار تومان!

همچنین محمد علی وکیلی دیگر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و از اعضای حاضر در این سفر هم واکنش جالبی به ادعای سردبیر روزنامه آفتاب نشان داد.

وی در این خصوص اظهار داشت:  شما بپرسید 60 هزار تومان به ما حق ماموریت داده شده است؟!

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: من به عنوان یکی از اعضا 60 هزار تومان هم دریافت نکرده‌ام و باید از ایشان بپرسیم که این خبر از کجا آمده است.

 

حجت الاسلام مازنی در حالی تا کنون درخصوص ادعای سردبیر روزنامه آفتاب یزد سکوت کرده است که خبر دریافت " حق ماموریت 60 میلیون تومانی" وی به سرعت در رسانه‌ها در حال انتشار است و البته در این بین دو تن از نمایندگان حاضر در سفر فرانسه ضمن اظهار بی‌اطلاعی از اظهارات احمد مازنی، دریافت چنین مبلغی را تکذیب کرده‌اند.

 

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان