۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اعدام قاچاقچی شیشه در ندامتگاه مرکزی قزوین
کد خبر: ۲۶۶۵۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۶ ساعت: ۱۲:۴۹ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین خبرداد:

اعدام قاچاقچی شیشه در ندامتگاه مرکزی قزوین

دادستان قزوین بیان کرد: حکم صادره در خصوص متهم سحرگاه امروز در ندامتگاه مرکزی قزوین اجرا و این قاچاقچی مواد مخدر به دار مجازات آویخته شد.

اعدام قاچاقچی شیشه در ندامتگاه مرکزی قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ متهمی به نام "رضا. ن" فرزند علی به اتهام نگهداری 11 کیلو و 490 گرم شیشه، به مجازات اعدام محکوم که پس از تایید حکم مذکور توسط دادستان محترم کل کشور و قطعیت آن، حکم مذکور سحرگاه امروز(یکشنبه) با حضور جمعی از مقامات قضایی، رییس ندامتگاه مرکزی قزوین، نمایندگانی از نیروی انتظامی و پزشکی قانونی در محوطه زندان قزوین به مرحله اجرا درآمد.

گفتنی است؛ تقاضای عفو متهم نیز در کمسیون عفو استانی و مرکز طی دو نوبت مطرح و مورد مخالفت واقع شد و در نهایت اجرای حکم از سوی ریاست محترم قوه قضاییه بلامانع اعلام شد.

همچنین پرونده اتهامی متهم در دادسرای عمومی و انقلاب تاکستان مطرح و توسط اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب تاکستان حکم اعدام به مرحله اجرا درآمد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین تصریح کرد: قاچاق مواد مخدر و مصرف آن امروزه به عنوان آسیب و بلایی خانمان‌سوز برای تمامی شهروندان حائز اهمیت است،.

وی افزود: تولید مواد مخدر صنعتی تهدیدی جدی است چرا که بیشترین تلفات را به دنیال دارد، بنابراین نمی‌‌توان از این موضوع به سادگی عبور کرد، در کشور ما نیز نسبت به افرادی که اقدام به تهیه، تولید و توزیع مواد مخدر می‌کنند.

این مسئول قضایی اذعان کرد: بنا به قانون جرایم سنگینی در نظر گرفته شده و برایمان مهم نیست که عده ای به این موضوع نگاه معترضانه دارند و یا خوشایند آنان واقع نمی‌شود؛ چرا زمانی که یک قاچاقچی مواد مخدر با توزیع مقادیر زیادی مواد مخدر در جامعه موجبات تباهی و اضمحلال خانواده‌های زیادی را موجب می شوند اعتراضی صورت نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر را یک افتخار برای خود می‌دانیم، ادامه داد: اجرای احکام اعدام قاچاقچیان مواد مخدر، نشان دهنده صلابت و اقتدار دستگاه قضایی است و اجرای این احکام نشان می‌دهد تعارفی با کسی نداریم و به شدت با افرادی که مقاصد سوء در سر دارند برخورد خواهیم کرد.

صادقی نیارکی اظهاركرد: تامین امنیت و آرامش شهروندان از اولویت‌های دستگاه قضايی است که به جد از سوی این دادستانی پیگیری می‌شود و در این راستا با مخلان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد خواهیم کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان