۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قصاب متخلف به زندان محکوم شد
کد خبر: ۲۶۶۵۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۶ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

رییس دامپزشکی بوئین زهرا:

قصاب متخلف به زندان محکوم شد

رییس اداره دامپزشکی بوئین زهرا از محکومیت قصاب متخلف بوئین زهرایی به یک سال حبس و دو سال محرومیت از اشتغال خبر داد.

قصاب متخلف به زندان محکوم شد
دکتر مهدی مهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: قصاب متخلف بوئین زهرایی به دلیل کشتار و عرضه غیر مجاز گوشت، به یک سال حبس و دو سال محرومیت از اشتغال محکوم شد.

وی افزود: در بازید اکیپ‌ نظارت و بارزسی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، پس از احراز تخلف یکی از قصابان مبنی بر کشتار غیر مجاز دام خارج از زنجیره کشتارگاه و عرضه گوشت بدون لیبل بهداشتی، پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: مرجع قضایی ذیربط در روند رسیدگی به پرونده، برای قصاب متخلف یک سال حبس تعزیری و دو سال محرومیت از اشتغال در حرفه عرضه و فروش گوشت صادر کرد.

مهرزاده با اشاره به این برخورد قاطع قوه قضایی با متخلفین وصدور احکام مشابه در این خصوص گفت: اکیپ‌های نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی بوئین زهرا به طور مستمر از مراکز کشتار، نگهداری، حمل و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه فرآورده‌های خام دامی به مشتریان، متخلفان بدون اغماض به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

وی از همه همشهریان و مصرف کنندگان فرآورده‌های خام دامی درخواست کرد: فرآورده‌های مورد نیاز را از مراکز معتبری که فرآورده‌های آنها دارای برچسب دامپزشکی و تاریخ انقضاء باشد، تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۵۱۲ و یا ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ و یا تماس مستقیم با شماره ۳۴۲۲۲۴۹۰ به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان