۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین یک مدال المپیکی برای استان قزوین بسیار کم است
کد خبر: ۲۶۶۵۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۵ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

خادم در قزوین:

یک مدال المپیکی برای استان قزوین بسیار کم است

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: حوزه جوانان نیمی از فعالیت‌ها و وظایف وزارتخانه را به خود اختصاص می‌دهد و اما می‌بینیم که جوانان در وزارتخانه مظلوم واقع شده‌اند و این یک واقعیت است.

یک مدال المپیکی برای استان قزوین بسیار کم است
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛ امیررضا خادم معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز(شنبه) در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه خوشبختانه ورزش استان قزوین در سطح کشور رشد منطقی داشته است، اظهار کرد: نکته حائز اهمیت در این رشد، تربیت مدیران خوب و کارآمد بوده است.

وی افزود: این مسئله اتفاق نادری است که در کمتر جایی دیده می‌شود و باید الگویی در حوزه‌های مختلف مدیریتی در کشور باشد.

خادم خاطرنشان کرد: آقای اعلایی مقدم سرپرست ورزش و جوانان قزوین، در حوزه مدیریت ورزشی خود عملکرد قابل دفاعی را داشته و انگیزه بسیارخوبی برای خدمت در حوزه جوانان و ورزش را دارد.

معاون حقوقی امور وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: علی رغم رشدی که استان قزوین در حوزه ورزش را داشته است اما هنوز با توانایی‌ها و ظرفیت‎های خود در این حوزه فاصله زیادی دارد.

این مسئول تصریح کرد: حوزه جوانان نیمی از فعالیت‌ها و وظایف وزارتخانه را به خود اختصاص می‌دهد و اما می‌بینیم که جوانان در وزارتخانه مظلوم واقع شده‌اند و این یک واقعیت است.

وی با بیان اینکه سرپرست جدید ورزش و جوانان قزوین باید توجه ویژه به جوانان وثمن‌ها داشته باشد اضافه کرد: قصد داریم حوزه جوانان از مظلومیت خارج و به صورت جدی به آن پرداخته شود.

جوانان در وزارتخانه مظلوم واقع شده‌اند
خادم تشریح کرد: طبیعی است که نمی‌توانیم در وزارتخانه همه مشکلات جوانان را حل کنیم چراکه این قشر نیازمند مسکن، شغل و ازدواج هستند که دستگاه‌های مربوطه باید به آن بپردازند.

معاون حقوقی امور وزارت ورزش و جوانان در ادامه با تاکید بر ایجاد بستر لازم برای فعالیت و توسعه ثمن‌هایی که جوانان تشکیل می‌دهند گفت: ثمن‌ها و جوانان از بخش‌هایی هستند که وزارت ورزش و جوانان می‌تواند بر آن‌ها موثر باشد.

وی با بیان اینکه مدیران نباید خود را فقط مدیران ورزشی بدانند و متعلق به جوانان هم باشند افزود: بخشی از ارزش افزوده‌ای که از بودجه وزارتخانه بدست می‌آید به حوزه جوانان اختصاص داده شده است.

خادم یادآور شد: در بسیاری از مراکز استان‌ها هنوز کانون جوانان نداریم و در آینده تصمیم داریم از محل ارزش افزوده نه تنها در مراکز استان‌ها بلکه در مرکز شهرستان‌ها کانون جوانان را داشته باشیم.

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: بانوان به عنوان نیمی از جامعه کشور، نیازمند توجه بسیار جدی‌تر و مستقیم‌تری در حوزه ورزش هستند که متاسفانه به آن‌ها کم‌توجهی شده است.

این مسئول با بیان اینکه امروز دختران و بانوان کشور در میادین بین المللی می درخشند گفت: نیازمند این هستیم که فضای بهتری را در اختیار جامعه ورزشی زنان بگذاریم.

وی در پایان با تاکید بر لزوم حمایت از بخش خصوصی افزود: باید شاهد لشگری‌های زیادی در قزوین باشیم چراکه تنها یک مدال المپیکی برای این استان با ظرفیت بسیار کم است.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان