۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قزوین بیشترین آثار ارسالی به جشنواره کشوری "ایثار و شهادت" را به خود اختصاص داد
کد خبر: ۲۶۶۵۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۵ ساعت: ۱۲:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان:

قزوین بیشترین آثار ارسالی به جشنواره کشوری "ایثار و شهادت" را به خود اختصاص داد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: در سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران عرصه ایثار و شهادت که در تهران برگزار شد، استان قزوین بیشترین شرکت کننده را داشت.

قزوین بیشترین آثار ارسالی به جشنواره کشوری "ایثار و شهادت" را به خود اختصاص داد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین که به منظور تجلیل از شرکت کنندگان در سومین جشنواره ایثار و شهادت صورت گرفت؛ اظهار کرد: با توجه به نیاز اساسی جامعه امروز به مباحث ارزشی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از فعالیت اصحاب رسانه و دغدغه‌مندی آنها در این حوزه بسیار خرسند می‌شویم.
وی افزود: در سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران عرصه ایثار و شهادت که در تهران برگزار شد، استان قزوین بیشترین شرکت کننده و برنده در این جشنواره را داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: از استان قزوین 4 نفر در این جشنواره حائز رتبه برتر شدند که این امر نشان‌دهنده فعالیت بالای خبرنگاران استان قزوین در حوزه ایثار و شهادت است.

این مسئول عنوان کرد: اگرچه قزوین پایتخت خوشنویسی است؛ اما معتقدم می‌تواند به عنوان پایتخت فرهنگی کشور نیز مطرح باشد؛ چراکه در دوره‌های مختلف در مباحث فرهنگی و در همه حوزه‌ها، قزوین افراد برجسته و توانمند زیادی داشته و دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تشکر از تلاش خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای مهم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسانه است که خبرنگاران این حوزه باید از تعهد، تخصص و درک واقعی از مباحث روز جامعه برخوردار باشند.

حقایق‌پور بیان کرد: امنیت و آرامشی که امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران حاکم شده است، مرحون ایثار و مجاهدت ایثارگران و به ویژه شهداست که باید در زندگی همه ما به عنوان الگو مطرح شوند.

وی ادامه داد: ما نیز در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی اصلی مباحث شهدا با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم در خدمت فعالان عرصه ایثار و شهادت هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه وسیعی است که فقط از عهده یک ارگان و سازمان خاص برنمی‌آید، بلکه باید یک عزم و اراده و بسیج عمومی در این حوزه ایجاد شود که در این راستا نقش رسانه‌ها نیز بسیار برجسته و مهم است.

وی در پایان بیان کرد: مباحث فرهنگی باید دغدغه همه مسئولان فرهنگی و مسئولان ارشد غیرفرهنگی کشور و استان باشد.

در ادامه مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی، بر حمایت از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت، تقویت بیشتر کارهای پژوهشی و عدم موازی کاری در این حوزه تاکید کرد.

گفتنی است، در پایان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از خبرنگاران صبح قزوین لیلا امیری، شیما شعبانی و گل‌عنبر حمزه که در سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران عرصه ایثار و شهادت شرکت کرده بودند، تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان