۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مشايي و بقايي غايبان مراسم مرحوم داوود احمدي نژاد/ چرا حلقه انحرافي به ختم برادر مرادشان نرفتند؟ +تصاویر
کد خبر: ۲۶۶۵۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۵ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

درخواست مرحوم احمدي نژاد براي بعد از وفاتش؛

مشايي و بقايي غايبان مراسم مرحوم داوود احمدي نژاد/ چرا حلقه انحرافي به ختم برادر مرادشان نرفتند؟ +تصاویر

در حالي كه حاج داوود احمدي نژاد ، روز چهارشنبه بعد از گذراندن يك دوره بيماري سخت، در بيمارستان حضرت ولي عصر(عج) دار فاني را وداع گفته و روز پنج شنبه پيكر وي تشييع شده و روز گذشته هم مراسم خام وي برگزار شد، اسفنديار رحيم مشايي و حميد بقايي غايبان بزرگ مراسم تشييع و ختم او بودند.

مشايي و بقايي غايبان مراسم مرحوم داوود احمدي نژاد/ چرا حلقه انحرافي به ختم برادر مرادشان نرفتند؟ +تصاویر
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،در حالي كه حاج داوود احمدي نژاد ، روز چهارشنبه بعد از گذراندن يك دوره بيماري سخت، در بيمارستان حضرت ولي عصر(عج) دار فاني را وداع گفته و روز پنج شنبه پيكر وي تشييع شده و روز گذشته هم مراسم ختم وي برگزار شد، اسفنديار رحيم مشايي و حميد بقايي غايبان بزرگ مراسم تشييع و ختم او بودند.

 حاج داوود احمدي نژاد كه در ابتداي تشكيل دولت نهم، با حكم برادرش بعنوان بازرس ويژه رئيس جمهور منصوب شده بود، با گذشت مدتي ، نسبت خوني را كنار گذاشته و در مقابل مفاسد برخي اطرافيان نزديك محمود احمدي نژاد ايستادگي كرد.

مشايي و بقايي غايبان مراسم مرحوم داوود احمدي نژاد/ چرا حلقه انحرافي به ختم برادر مرادشان نرفتند؟

وي با تذكرات پي در پي و افشاگري هاي خود از اقدامات حلقه انحرافي اطراف برادرش، سر انجام كار را به جايي رساند كه توسط محمود احمدي نژاد بركنار شد.

ايستادگي و تقابل مرحوم داوود احمدي نژاد به حدي بود كه گفته مي شود وي توصيه و تاكيد كرده بود تا در هيچكدام از مراسم پس از وفاتش مشايي و بقايي حضور نداشته باشند.

بنا بر اين گزارش، با مرور تصاوير منتشر شده و همينطور پيگيري هاي خبرنگار صراط، مشخص شد كه اسفنديار رحيم مشايي و حميد بقايي كه سالهاست يار غار محمود احمدي نژاد شده و مخالف اصلي شان از دنيا رفته بود، در تشيع پيكر سردار داوود احمدي نژاد و مراسم ختم وي حضور نداشتند.


مراسم تشییع پیکر داود احمدی نژاد 
مراسم ترحیم مرحوم داود احمدی نژاد

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان