۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین «امنیت» جایگاه والایی در نظام دینی دارد/ خدمات نیروی انتظامی استان قزوین چشم‌گیر است
کد خبر: ۲۶۶۴۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۵ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

«امنیت» جایگاه والایی در نظام دینی دارد/ خدمات نیروی انتظامی استان قزوین چشم‌گیر است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه «امنیت» جایگاه والایی در نظام دینی دارد، گفت: خدمات نیروی انتظامی استان قزوین چشم‌گیر و ارزشمند است.

 «امنیت» جایگاه والایی در نظام دینی دارد/ خدمات نیروی انتظامی استان قزوین چشم‌گیر است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که صبح امروز(شنبه) به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه در منابع دینی دو نعمت «امنیت» و «سلامت» بسیار مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: «امنیت» نخستین دغدغه پیامبران (ع) بوده و این مهم نشان دهنده جایگاه والای امنیت در نظام دینی است.

وی تصریح کرد: حضرت ابراهیم(ع) پس از ساخت کعبه، از خدای متعال می‌خواهد تا آن منطقه را شهری امن قرار دهد، زمانی که این درخواست را از خدای متعال داشت هنوز شهری در اطراف خانه خدا به وجود نیامده بود.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه «امنیت» ریشه در ایمان انسان‌ها دارد، خاطرنشان کرد: هر انسانی زمانی مؤمن می‌شود که خود را در پناه امنیت خدا ببیند و پس از آن باید پاسدار و سرباز امنیت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: ریشه امنیت در ایمان و فطرت انسان است و آینده جهان، آینده امنیت پایدار الهی است و خداوند حامی این امنیت خواهد بود.

وی عنوان کرد: خداوند وعده داده آینده جهان، آینده امنیت خواهد بود و جهان با مدیریت شایستگان اداره خواهد شد و با این رویکرد امنیت واقعی و پایدار که ریشه در ایمان و فطرت انسان دارد، شکل خواهد گرفت.

عابدینی ابراز کرد: جهان در پرتو نور الهی صاحب امنیت می‌شود و به همین خاطر خداوند بندگان خود را از تاریکی به سمت نور، دانایی و بصیرت هدایت می‌کند و با اینکار امنیت و آرامش را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: با افزایش دانایی و آگاهی مردم، امنیت کافران و ستمکاران به خطر می‌افتد و به همین خاطر آن‌ها تلاش می‌کنند تا پرتو نور الهی را خاموش کرده و مردم را به تاریکی، جهل و نادانی سوق دهند.

وی با بیان اینکه در عالم جنگ ایمان و کفر داریم، اظهار کرد: هر مؤمنی سرباز پایدار ایمان و امنیت است که در مقابل کسانی که برای جهل و کفر تلاش می‌کنند مبارزه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خدمات نیروی انتظامی استان را چشم‌گیر و ارزشمند دانست و تأکید کرد: توفیقات نیروی انتظامی استان قزوین که در برخی از بخش‌ها در کشور نمونه محسوب می‌شود را ارج می‌نهیم و از آن‌ها به خاطر حفظ مردم استان در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان تشکر می‌کنیم.

در پایان این مراسم تجلیل و اعطای درجه و سردوشی به کارکنان نمونه نیروی انتظامی توسط آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صورت گرفت و نیروهای مستقر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان