۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استان قزوین از امنیت قابل قبولی برخوردار است
کد خبر: ۲۶۶۴۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۵ ساعت: ۹:۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

استان قزوین از امنیت قابل قبولی برخوردار است

استاندار قزوین در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی گفت: استان قزوین از امنیت قابل قبولی برخوردار است که این موضوع نتیجه تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی استان است.

استان قزوین از امنیت قابل قبولی برخوردار است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین صبح امروز(شنبه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مقر فرماندهی انتظامی استان با تشکر از کارکنان نیروی انتظامی از برقراری نظم و امنیت در ایام عزاداری دهه ابتدایی محرم اظهار کرد: فلسفه ایجاد حکومت‌ها و نظام‌های سیاسی، نیاز به برقراری امنیت بود.

وی در ادامه افزود: از ابتدای خلقت بشر و افزایش جمعیت در مناطق مختلف جهان و با شکل گیری جوامع بشری نیاز به امنیت به خوبی نمایان بود؛ زیرا به واسطه وجود خوی سلطه گری رفته رفته تعرض به مال و ناموش شکل گرفت.

این مسئول با بیان اینکه نیاز به امنیت به عنوان اولین نیاز بشری بود، گفت: امنیت برای مردم به صورت نعمتی مجهول است و تا زمانی که خطری ابجاد نشود ما آن را به خوبی احساس نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت نیروی انتظامی شب و روز و تعطیلی ندارد و آنچه پلیس برای برقراری امنیت انجام می‌دهد به خوبی دیده نمی‌شود، مگر اینکه حادثه ای در کشور رخ دهد.

زاهدی عنوان کرد: تشکری که از نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و امنیت صورت می‌گیرد در حد و اندازه زحمات آنها نیست، در دنیای امروز شاهد پیشرفته شدن توطئه‌ها برای برهم زدن امنیت هستیم که این موضوع زحمات و وظایف نیروهای امنیتی ما را برای افزایش داده است.

وی بیان کرد: در منطقه اکثر کشورهای همسایه ما دچار ناامنی هستند و با تلاش و ایثارگری های همه نیروهای امنیتی و انتظامی شاهد امنیت قابل قبولی هستیم.

استاندار قزوین تاکید کرد: نیروهای نظامی در درون و بیرون مرزهای جمهوری اسلامی امنیت کشور را پاسداری می‌کنند و خوشبختانه استان قزوین از امنیت قابل قبولی برخوردار است که این موضوع نتیجه تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی استان است.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان