۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسئولانی که با فتنه‌گران همنشین می‌شوند، بدانند عاقبت فتنه‌گری سقوط است/ دولت با واردات بی‌رویه به حوزه کشاورزی خسارت می‌زند
کد خبر: ۲۶۶۴۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۴ ساعت: ۱۸:۲۴ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

مسئولانی که با فتنه‌گران همنشین می‌شوند، بدانند عاقبت فتنه‌گری سقوط است/ دولت با واردات بی‌رویه به حوزه کشاورزی خسارت می‌زند

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: متاسفانه در تعیین مسئولیت‌ها، از فتنه گران استفاده می‌شود و برخی از مسئولان با فتنه گران همنشین می‌شوند که این مدیران باید بدانند سقوط سرانجام فتنه گری است.

مسئولانی که با فتنه‌گران همنشین می‌شوند، بدانند عاقبت فتنه‌گری سقوط است/ دولت با واردات بی‌رویه به حوزه کشاورزی خسارت می‌زند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی قابل، امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه شهرقزوین در مسجدالنبی اظهار کرد: عزاداری برای اهل بیت(ع) در مناسبت‌های مختلف سال از جمله عزاداری برای امام حسین (ع) در محرم، نشانه پیروی از خط ائمه(ع) است.

وی افزود: سیدالشهدا در روز عاشورا احساس تکلیف کرد و پا به میدان مبارزه با ظلم و بی عدالتی گذاشت و هم اکنون نیز، همه تکلیف داریم که باید به آن تکلیف عمل کرد.

این خطیب نمازجمعه اذعان کرد: یکی از درس‌های عاشورا موضوع امر به معروف و نهی از منکر است که همه باید نسبت به یکدیگر احساس تکلیف کنیم و از نظر مقام معظم رهبری در مسئله امر به معروف و نهی از منکر نیز به تذکرزبانی بپردازیم.

وی ادامه داد: در سند ننگین ۲۰۳۰ هزاران حرف برای گفتن وجود دارد، اگر نظام جمهوری اسلامی با رد این سند، تاکید به حاکمیت دارد؛ به دلیل حفظ جایگاه انسان از جمله بانوان در حوزه‌های مختلف است.

قابل بیان کرد: با جنگ سیدالشهدا در روز عاشورای سال 60، مشخص شد که پیروز میدان در جبهه حق علیه باطل چه کسی است.

نباید فریب فتنه برجام را خورد
وی ضمن اشاره به مناسبت‌های پیش رو یادآورشد: در مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی قرار داریم و این نیرو امروز در خدمت نظام جمهوری اسلامی و در صحنه‌های مختلف حضور فعالی دارد و کسی نمی‌تواند منکر خدمات نیروی انتظامی باشد.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به زحمات روستاییان در حوزه تولید و اقتصاد کشور عنوان کرد: هیچ فردی نمی‌تواند منکر تاثیر تلاش‌های روستاییان و عشایران شود و اگر در کشور شاهد تولید هستیم مربوط به این دو قشر است.

وی ادامه داد: دولت برای تحقق بخشیدن به اقتصادمقاومتی باید به روستاییان و عشایر توجه کند؛ چرا باید بسیاری از محصولات روستاییان بر روی زمین بماند و محصولات کشاورزی از خارج وارد کشور شود؟

این خطیب نمازجمعه تصریح کرد: امکانات بسیاری در کشور وجود دارد که می‌توان از محصولات کشاورزان حمایت کرد؛ برخی‌ها در وقوع خسارت به محصولات تماشاچی هستند درحالی که باید از این خسارت‌ها جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز فتنه گران هنوز در حال فعالیت علیه انقلاب هستند، گفت: رهبر معظم فرمودند که فتنه، به عنوان خط قرمز نظام است؛ متاسفانه در تعیین مسئولیت‌ها، از فتنه گران استفاده می‌شود و برخی از مسئولان با فتنه گران همنشین می‌شوند که این مدیران باید بدانند سقوط سرانجام فتنه گری است.

قابل در ادامه یادآور شد: خاطره آتش زدن سرباز نیروی انتظامی را هیچ کس در جریان فتنه ۸۸ فراموش نمی‌کند؛ هم اکنون هم این فتنه گران در خارج و در داخل حضور دارند و فتنه فعال است و چشمان خود را باز کنیم و منکر جریانات نباشیم.

وی بیان کرد: یکبار فریب فتنه را در برجام خوردیم و دیگر نباید فریب این فتنه را خورد.

امام جمعه قزوین در ادامه گفت: 16مهرماه سالروز شهادت حاج حسین همدانی از شهدای بزرگواری است که تمام عمرش در جبهه‌ها گذراند و در سوریه به شهادت رسید؛ امروز آرمان انقلاب به واسطه وجود شهیدانی از جمله شهید حججی زنده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان