۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مصرف بیش از ۲ میلیارد مترمکعب گاز در قزوین/ نیروگاه شهید رجایی بزرگترین مصرف کننده است
کد خبر: ۲۶۶۴۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۳ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان اعلام کرد:

مصرف بیش از ۲ میلیارد مترمکعب گاز در قزوین/ نیروگاه شهید رجایی بزرگترین مصرف کننده است

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان کرد: استان قزوین بیش از ۲ میلیارد و ۱۴۹ میلیون متر مکعب گاز در شش ماهه ابتدایی سال جاری مصرف کرد.

مصرف بیش از ۲ میلیارد مترمکعب گاز در قزوین/ نیروگاه شهید رجایی بزرگترین مصرف کننده است
اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: گاز مصرفی استان در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و نیروگاهی در شش ماهه نخست امسال بیش از 2 میلیارد متر مکعب بوده که از این مقدار یک میلیارد و 422 میلیون متر مکعب تحویل نیروگاه شهید رجایی شده است.

وی افزود: 180 میلیون متر مکعب نیز توسط مشترکین خانگی استان مصرف شد و مابقی هم به واحدهای صنعتی و تجاری تحویل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان نیروگاه شهید رجایی را بزرگترین مصرف کننده گاز دانست که در بهار و تابستان امسال 66 درصد مصرف گاز کل استان به آن تحویل شده است، همچنین سهم بخش خانگی را 8 درصد و بخش‌های صنعتی و تجاری را 26 درصد اعلام کرد.

وی با اشاره به مصرف بیش از 546 میلیون متر مکعب گاز در بخش صنعتی و تجاری افزود: با توجه به فعالیت 13 شهرک صنعتی و 2هزار و 560 واحد صنعتی عمده و جزء در استان میزان مصرف صنایع نسبت به دوره مشابه سال قبل 17 درصد افزایش داشته است.

این مسئول در پایان با توجه به سرد شدن هوا و استفاده مشترکین از وسایل گرمایشی گازسوز از افزایش 40 درصدی مصرف گاز در 48 ساعت گذشته نسبت به دو روز قبل آن خبر داد و از تمامی مشترکین گاز درخواست کرد در استفاده از وسایل گرمایشی گاز سوز نهایت دقت در رعایت نکات ایمنی را به جا آورند تا هیچ گونه خطری آنان و خانواده‌های محترمشان را تهدید نکند.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان