۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حضور ۲ قزوینی در اردوی تدارکاتی تیم فوتبال جوانان
کد خبر: ۲۶۶۴۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۳ ساعت: ۱۳:۲۲ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی؛

حضور ۲ قزوینی در اردوی تدارکاتی تیم فوتبال جوانان

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام شد که در این بین نام علیرضا رضایی و حمید رضا طاهرخانی ۲ ملی پوش شایسته و ارزنده استان قزوین نیز دیده می‌شود.

حضور ۲ قزوینی در اردوی تدارکاتی تیم فوتبال جوانان
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از اخبار ورزشی استان را در ادامه بخوانید:

حضور 5 بانوی قزوینی در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان ایران

نگین کاکاوند،محدثه محمدبیگی ،محدثه شاهسوند ،مهرنوش دهشت مقدم و رویامعدنی 5 بانوی ارزنده و شایسته قزوینی به اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان ایران دعوت شدند.

این ورزشکاران از ۲۲ مهرماه لغایت ۲۴ مهرماه در خانه والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

دعوت 25 بازیکن به اردوی تدارکاتی تیم فوتبال جوانان
پورغلامی، سرمربی تیم فوتبال جوانان، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد که در این بین نام علیرضا رضایی و حمید رضا طاهرخانی 2 ملی پوش شایسته و ارزنده استان قزوین نیز دیده می‌شود.

پورغلامی، سرمربی تیم فوتبال جوانان، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد که در این بین نام علیرضا رضایی و حمید رضا طاهرخانی 2 ملی پوش شایسته و ارزنده استان قزوین نیز دیده می شود.بازیکنان باید راس ساعت 13:00 روز جمعه 14 مهر خود را در مرکز ملی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند.

سه گانه کار قزوینی به مسابقات قهرمانی غرب آسیا اعزام شد
سید حسن بابائی قهرمان رده امید تیم سه گانه ایران و چهره درخشان تیم ملی راهی مسابقات قهرمانی غرب آسیا در اردن شد.

مسابقات قهرمانی غرب آسیا و کاپ آسیایی در 2 بخش مردان و زنان 14 مهرماه در کشور اردن برگزار می‌شود.

بابائی به همراه یک ملی پوش دیگر در بخش مردان و 2 ورزشکار دیگر در بخش زنان در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

این سه گانه کار قزوینی در این رقابت‌ها در ماده مسافت کوتاه شامل 750 متر شنا،20 کیلومتر دوچرخه و پنج کیلومتر دو به مصاف حریفان می‌رود.

بابائی برای اولین بار در تاریخ ورزش سه گانه ایران به رنکینگ جهانی برترین ورزشکاران این رشته راه یافته و عنوان ششمی قاره آسیا را در رده امید در کارنامه دارد.

مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم ملی کاراته زیر 21 سال ایران در قزوین آغاز شد
مرحله چهارم اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته زیر 21 سال کشوربه میزبانی قزوین در خانه کاراته ورزشکار شهید مدافع حرم استان،شهید حمید سیاهکالی مرادی آغاز شد.

اعضای تیم ملی کاراته زیر 21 سال از سه شنبه 11 مهرماه تمرینات خود را به مدت یک هفته زیر نظر کادر فنی در خانه کاراته شهید سیاهکالی مرادی، ورزشگاه سردار آزادگان و پایگاه قهرمانی قزوین آغاز کردند.

علی مسگینی در وزن منهای 60 کیلوگرم از کرمانشاه، امیررضا میرزائی در وزن منهای 67 کیلوگرم از قزوین،الیاس محمدزاده در وزن منهای 75 از گیلان و صالح اباذری در وزن مثبت 84 کیلوگرم از مرکزی و مهدی قراری زاده از کرمان در این اردو حضور دارند.

سید شهرام هروی به عنوان سرمربی،شهاب سلطانی،حسین روحانی و سعید حسنی پور به عنوان مربی،حسن ایزدی به عنوان سرپرست تیم ملی،حمیدرضا داوری به عنوان سرپرست اردو و علی خواجوی به عنوان مربی بدنساز در این اردو حضور دارند.قزوین پیش از این در سال جاری میزبان اردوی تیم ملی کاراته امید بود.

تیم ملی امید کاراته ایران خود را برای اعزام به رقابت‌های جهانی کاراته در تنریف اسپانیا آماده می‌کند.

حضور 3 بازیکن قزوینی در لیگ فوتسال جمهوری آذربایجان
محمد کاتبی؛ مهران ایده لی و امید طالبی 3 بازیکن قزوینی برای حضور در لیگ برتر فوتسال آذربایجان به تیم نفتچی این کشور پیوستند.

طالبی فصل گذشته در تیم لیگ برتری فوتسال طرح و توسعه الوند حضور داشت.کاتبی و ایده لی نیز سابقه حضور در چندین تیم لیگ برتری را در کارنامه دارند.

امسال همچنین محمد طاهری دیگر فوتسالیست قزوینی به تیم بانک بیروت لبنان پیوسته بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان