۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برخورد ۱۶ خودرو، پنج مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۲۶۶۴۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۳ ساعت: ۱۲:۹ ↗ لینک کوتاه

در بزرگراه قزوین - تهران؛

برخورد ۱۶ خودرو، پنج مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره چهار آتش نشاني قزوين گفت: برخورد ۱۶ دستگاه خودرو در بزرگراه قزوین - تهران، مصدومیت پنج نفر از سرنشینان را در پی داشت.

برخورد ۱۶ خودرو، پنج مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
مرتضی جمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی تماس مردمي و اطلاع رسانی حادثه تصادف با سامانه 125 مبنی بر برخورد چند دستگاه خودرو سواری و ایجاد ترافیک سنگین در محل حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره 5 پونک و 4 مینودر را در ساعت 14 و 57 دقیقه روز چهارشنبه 12 مهرماه سال 1396، به بزرگراه قزوین ـ تهران مقابل دانشگاه آزاد باراجین رهسپار کرد.

وی با اشاره به لغزنده بودن جاده به علت ریزش شدید باران گفت: در جریان این حادثه تعداد 16 دستگاه خودرو سواری در لاین جنوبی بزرگراه و در مسیر حرکت به سمت تهران با یکدیگر برخورد کرده و منجر به ترافیک سنگین و طولانی در این مسیر شدند.

رئيس ايستگاه شماره چهار آتش نشاني قزوين با اشاره به اطفاء حریق یک دستگاه خودروی سواری پیکان که در جریان این سانحه طعمه حریق شده بود، افزود: آتش نشانان پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه و ایمن سازی محل حادثه به منظور جلوگیری از وقوع حوادث بعدی نسبت به انتقال تمامی خودروهای سانحه دیده به حاشیه امن بزرگراه اقدام کرده و با تحویل محل حادثه به پلیس راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، اذعان کرد: سرنشینان این خودروها قبل از رسیدن آتش نشانان از خودروها خارج شده و تعداد پنج مصدوم این حادثه برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شدند.

وی در پایان از کلیه شهروندان درخواست کرد هنگام رانندگی و در زمان ریزش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها دقت کافی را بعمل آورده و با رعایت کامل اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث جاده ای جلوگیری کرده و در زمان مشاهده و شنیدن صدای آژیر خودروهای امدادی بلافاصله نسبت به باز کردن مسیر تردد این واحدها اقدام کنند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان