۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین خودکشی جوانی در مهرگان صحت ندارد/ مصدوم در بیمارستان بستری است
کد خبر: ۲۶۶۴۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۲ ساعت: ۹:۵۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس آتش نشانی بخش محمدیه:

خودکشی جوانی در مهرگان صحت ندارد/ مصدوم در بیمارستان بستری است

رئیس آتش نشانی بخش محمدیه بیان کرد: مردی حدودا ۳۰ ساله در ناحیه شهری مهرگان که مبلغی بدهی داشته است و طلبکارش با حکم جلب به منزل وی آمده است قصد خروج از بالکن ساختمان را داشته است که متاسفانه از طبقه ششم سقوط می‌کند.

خودکشی جوانی در مهرگان صحت ندارد/ مصدوم در بیمارستان بستری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ ساعات پایانی شب گذشته(سه شنبه) بود که عکسی از مردی که از بلندی در ناحیه شهری مهرگان سقوط کرده بود در فضای مجازی منتشر شد.

در این خبرها عنوان شده بود پسربچه ای حدودا 11ساله در مهرگان خود را از طبقه 4 ساختمانی به پایین انداخت و جان سپرد و هنوز علت خودکشی این جوان مشخص نشده است.

اما صبح روز بعد نیز خبری منتشر شد که مردی ۳۰ ساله به دلایل نامعلوم از طبقه سوم یک مجتمع مسکونی سقوط کرده و از ناحیه سر دچار آسیب شده است.

فرامرز ماله میر چگینی رئیس آتش نشانی بخش محمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره وقوع این حادثه می‌گوید: موضوع خودکشی نوجوانی در مهرگان را از نیروی انتظامی و اورژانس در شهر محمدیه پیگیری کرده ام و این موضوع صحت ندارد.

وی درباره اتفاق شب گذشته اذعان می‌کند: مردی حدودا 30 ساله در ناحیه شهری مهرگان که مبلغی بدهی داشته است و طلبکارش با حکم جلب به منزل وی آمده و وی قصد خروج از بالکن ساختمان را داشته است که متاسفانه از طبقه ششم سقوط می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه ماجرای خودکشی این جوان صحت ندارد، گفت: با وقوع این حادثه آتش نشانی و اورژانس محمدیه بالافاصله در محل حاضر شدند و عملیات امدادی صورت گرفت.

وی در پایان گفت: هم اکنون مصدوم در بیمارستان شهید رجایی بستری و در حال درمان است.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان