۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ثبت نام بیش از ۴۸۰ هزار نفر جهت دریافت کارت ملی
کد خبر: ۲۶۶۳۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۱ ساعت: ۱۴:۱ ↗ لینک کوتاه

معاون استاندار قزوین اعلام کرد:

ثبت نام بیش از ۴۸۰ هزار نفر جهت دریافت کارت ملی

معاون استاندار از ثبت نام بیش از ۴۸۰ هزار نفر از جمعیت استان قزوین جهت دریافت کارت ملی هوشمند خبر داد.

ثبت نام بیش از ۴۸۰ هزار نفر جهت دریافت کارت ملی
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از ثبت نام بیش از ۴۸۰ هزار نفر از جمعیت استان قزوین جهت دریافت کارت ملی هوشمند خبرداد و گفت: تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پستی در استان آماده ارائه خدمات در این زمینه است.

وی افزود: از سال ۹۱ تا دهم شهریور امسال ۴۸۳ هزار و ۹۴۲ نفر از جمعیت استان برای کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده اند که با توجه به جمعیت بالای ۱۵ سال که ۹۷۶ هزار و ۷۰۲ نفر است، ۴۹.۵ درصد ثبت نام کرده اند.

این مسئول اعلام کرد: دارندگان کارت‌های ملی قدیمی فقط تا پایان امسال مهلت دارند کارت ملی هوشمند دریافت کنند.

وی ارائه خدمات الکترونیک و تحت وب توسط ثبت احوال استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای آن دسته از شهروندانی که دارای محدودیت حرکتی بوده و یا امکان جابجایی و حضور در مراکز ثبت نام را ندارند، ایستگاه سیار توسط ثبت و احوال پیش بینی شده است.

حبیبی توضیح داد: این ایستگاه بزودی با همکاری بهزیستی، اداره کل زندان‌ها و برخی نهادهای دیگر با حضور در منازل معلولان و دیگر مکان‌های پیش بینی شده نسبت به ثبت نام متقاضیان اقدام خواهد کرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه بر اساس برنامه پنجم توسعه باید تا پایان برنامه تمامی واجدین شرایط کارت ملی هوشمند دریافت کنند، افزود: طی ۵ ماهه امسال به ۸۲ هزار و ۶۴۴ نفر کارت ملی هوشمند ارائه شده که از این لحاظ استان در رتبه ۴ کشوری قرار دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان