۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تجربه تلخ برجام ثابت کرد توطئه استکبار جهانی تمامی ندارد
کد خبر: ۲۶۶۳۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۱ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

تجربه تلخ برجام ثابت کرد توطئه استکبار جهانی تمامی ندارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان بیان کرد: دشمنان دست از دشمنی با اسلام و قرآن را نخواهند داشت و تجربه تلخ برجام برای ما نشان دهنده همین واقعیت است؛ باید تمام تلاش خود را برای برچیده شدن نفاق برداریم.

تجربه تلخ برجام ثابت کرد توطئه استکبار جهانی تمامی ندارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی قابل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در حسینیه شهید مطهری سپاه قزوین اظهار کرد: فتنه یک قدم عقب نشینی نخواهد کرد و جنگ تحمیلی و خلق داعش از سمت دشمنان پیام آور همین واقعیت مهم است.

وی اذعان کرد: دشمنان دست از دشمنی با اسلام و قرآن را نخواهند داشت و تجربه تلخ برجام برای ما نشان دهنده همین واقعیت است؛ باید تمام تلاش خود را برای برچیده شدن نفاق و شناخت امام حسین انجام دهیم و بدانیم تمام این تلاش‌ها ذخیره دنیا و آخرتمان خواهد شد.

این مسئول ابراز کرد: در ماه محرم علاوه بر شناخت امام حسین به جهانیان بهتر است معرفت خود را نسبت به امام حسین و یارانش افزایش دهیم و با قرائت همیشگی زیارت عاشورا به فضیلت این دعا در دنیا و آخرت دست یابیم.

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه اقبالیه اذعان کرد: تمسک به امر ولی فقیه ادامه راه تمسک به خداوند و اهل بیت است و معرفت خدا تعالی در اطاعت از امر امام و ولی فقیه است.

وی گفت: خداوند خطاب به همه انسانها می‌گوید شمارا نیافریده ام مگر آنکه مرا بشناسید و در ادامه ائمه اطهار شناخت خدا را درعمر پر برکت و به دور از گناه معرفی کرده اند.

فاطمیان با اشاره به اهداف دفاع مقدس و 8سال نبرد پیروزمندانه گفت: این مقاومت‌ها تمام نخواهد شد و کشور ما هم اکنون بعد از 8 سال مقاومت و دفاع جانانه از اسلام در جنگ نرم به سر می‌برد و ما باید با تمام نیروی خود در این راه مقاومت کنیم.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان