۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حذف ۳۲۲کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف از چرخه مصرف عزاداران
کد خبر: ۲۶۶۳۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۱ ساعت: ۸:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین اعلام کرد:

حذف ۳۲۲کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف از چرخه مصرف عزاداران

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین از حذف ۳۲۲کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف از چرخه مصرف عزاداران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبرداد.

حذف ۳۲۲کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف از چرخه مصرف عزاداران
دکتر سید بهمن نقیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در بازرسی بهداشتی و نظارت‌های شرعی دامپزشکی قزوین در ایام عزادارای سید الشهدا(ع) یکهزارو 218 راس دام بازرسی شد.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: دامپزشکی استان قزوین در راستای بازرسی و نظارت بهداشتی بر دام‌های قربانی در روزهای تاسوعا وعاشورای حسینی در قالب 19 اکیپ ثابت و سیار بازرسی بهداشتی و نظارت بر ذبح شرعی دام، در ایام عزاداری محرم انجام وظیفه کردند.

 وی افزود: بازرسی‌های بهداشتی و نظارت‌های شرعی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در ایام عزادارای سید الشهدا از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب ادامه داشت.

دکتر نقیبی خاطر نشان کرد: اکیپ‌های بازرسی این اداره کل در سطح استان، 1218 راس دام زنده و لاشه گاو، گوسفند و بز را مورد بازرسی بهداشتی قرار دادند که 322کیلوگرم گوشت وتعداد 184 کبد(جگر سیاه)،72 ریه(جگر سفید) و 12عدد کلیه (قلوه)گوسفند و بز، غیر قابل مصرف تشخیص داده شد و از چرخه مصرف عزاداران حسینی حذف شد.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان