۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اجرای ۶۰درصدی تعهدات آب و فاضلاب شهری تاکستان
کد خبر: ۲۶۶۱۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اجرای ۶۰درصدی تعهدات آب و فاضلاب شهری تاکستان

اجرای ۶۰درصدی تعهدات آب و فاضلاب شهری تاکستان

مجید میرابها در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تاک پرس اظهار داشت: فعالیت های شبکه توذیع و انتقال آب شهری تاکستان در سال ۹۲ گسترده و چشمگیر بوده است.

مدیر آبفای شهری تاکستان ادامه داد: توجه به آبرسانی و جایگزینی شبکه های فرسوده توسط کارکنان و متولیان امور آبرسانی در شهر تاکستان تاکنون پیگیری و انجام شده است.

این مسئول ابراز داشت: توجه به درخواست ها و نیازهای شهروندان تاکستانی در حوزه آبرسانی نیز یکی از مهمترین و جدی ترین دغدغه های این شرکت است.

وی با تأکید بر اینکه باید برای گسترش خدمات رسانی تلاش کرد، افزود: اصلاح و بازسازی شبکه های توذیع در سال ۹۳ نیز در تاکستان دنبال می شود.

میرابها بیان کرد: هدف‌گذاری کل این شرکت در زمینه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع طی مدت زمان یاد شده در این شهرستان چهار کیلومتر بوده است.

وی بیان کرد: تحقق این میزان از تعهدات امور آب و فاضلاب تاکستان ناشی از اصلاح و بازسازی ۲٫۳۸۸ کیلومتر از شبکه توزیع این شهرستان بود.

این مسئول بیان کرد: اقدامات، برنامه‌ها، فعالیت‌ها و عملکرد حوزه آب و فاضلاب در سال گذشته متنوع بوده است.

وی با بیان اینکه این شرکت در سال گذشته تا پایان بهمن ماه موفق شد ۶۰ درصد از تعهدات خود را در زمینه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در شهرستان تاکستان به عنوان یکی از اقدامات حوزه متبوع خود به انجام برساند؛ خاطرنشان کرد: شهروندان تاکستانی باید با صرفه جویی بیشتر زمینه را برای آبرسانی بیشتر و همیشگی برای خود مهیا کنند.

انتهای خبر/۹۱۱۰/۱۰۰۷

0

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان