۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نجات مرد گرفتار در چرخ گوشت صنعتی
کد خبر: ۲۶۶۱۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۵ ساعت: ۱۳:۱۹ ↗ لینک کوتاه

در قزوین صورت گرفت؛

نجات مرد گرفتار در چرخ گوشت صنعتی

مردی که در داخل چرخ گوشت صنعتی گرفتار شده بود در بیمارستان قزوین مورد معالجه قرار گرفت.

نجات مرد گرفتار در چرخ گوشت صنعتی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مرد ۵۶ ساله جانباز و شاغل در یک کشتارگاه صنعتی، هنگام کار، داخل تیغ‌های چرخ گوشت صنعتی گرفتار شد و از نوک ناخن پا تا زیر شکم، دچار پارگی عضلات و خُرد شدن استخوان‌ها شده بود، با چندین مرحله جراحی، توسط دکتر سید احمد مرتضوی، متخصص ارتوپدی مرکز آموزشی - درمانی شهید رجایی قزوین، زندگی دوباره ای یافت.

دکتر مرتضوی درباره این بیمار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مصدوم از هر دو پا (ساق و ران)، دچار شکستگی شده و پوست پاهایش هم بریده شده بود، اما با ثابت کردن پاهای بیمار با میله و پانسمان بریدگی‌ها، درمان انجام شد و بیمار برای تکمیل درمان در بخش دو ارتوپدی مرکز بستری است.

وی اذعان کرد: این مصدوم، هنگامی که دچار حادثه می‌شود، شروع به فریاد زدن می‌کند که نگهبانان از اورژانس درخواست امداد می‌کنند؛ در ادامه نیز به علت آسیب‌های جدی مصدوم، وی توسط بالگرد اورژانس به مرکز درمانی انتقال می‌یابد.

این بیمار جانباز مشهدی، اذعان کرد که در مرکز آموزشی - درمانی شهید رجایی، اقدامات درمانی خوبی بر روی پاهای وی انجام شده و از کادر درمانی مرکز به ویژه پزشک معالج و پرستاران بخش دو ارتوپدی، اعلام رضایتمندی کرد.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان