۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین واقعه شهادت "شهید حججی" روحیه حماسی کشور را افزایش داد
کد خبر: ۲۶۶۱۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۵ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان قزوین:

واقعه شهادت "شهید حججی" روحیه حماسی کشور را افزایش داد

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان قزوین بیان کرد: واقعه شهادت شهید حججی نشان داد هیچ چیز به اندازه واقعه شهادت یک جوان ۲۵ ساله نمی‌تواند و نتوانست روحیه حماسی را افزایش دهد.

واقعه شهادت "شهید حججی" روحیه حماسی کشور را افزایش داد
عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ اظهار کرد: در طول سال‌های عمر پربرکت انقلاب اسلامی ما به وضوح این موضوع را با همه وجود لمس کرده‌ایم که عنصر شهید و شهادت مثل خونی است که در رگ‌های جامعه جاری می‌شود و به آن حرکت می‌بخشد.

وی در ادامه افزود: شهدا به جامعه باور و اعتقاد عمیق می‌بخشند و این باور را به همه سطوح جامعه منتقل می‌کند.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان قزوین اذعان کرد: واقعه شهادت شهید حججی را اگر مشاهده کنیم قابل درک است که اگر همه سرویس‌های رسانه‌ای و هنری عالم جمع می‌شدند برای افزایش روحیه حماسی یک کشور تولیدی کنند نمی‌توانستند.

وی ادامه داد: واقعه شهادت شهید حججی نشان داد هیچ چیز به اندازه واقعه شهادت یک جوان 25 ساله نمی‌تواند و نتوانست روحیه حماسی را افزایش دهد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین عنوان کرد: خاصیت و ویژگی شهید این است که جامعه را متحول می‌کند و جامعه ای را که دچار اغواگری‌ها و آسیب‌های گسترده فرهنگی و اجتماعی شده است را به سرعت عبور می‌دهد.

وی گفت: شهادت راه درست و مسیر هدایت را در مقابل نسل جدید و نوجوانانی که در محاصره اغواگری‌های صوتی و تصویری در قالب فضای مجازی هستند، قرار می‌دهد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان