۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین رسانه‌های انقلابی باید جریان ساز و تاثیرگذار باشند/ برخی رسانه‌ها چهره بزک کرده‌ای از آمریکا نشان می‌دهند
کد خبر: ۲۶۶۰۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۴ ساعت: ۱۱:۲۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

رسانه‌های انقلابی باید جریان ساز و تاثیرگذار باشند/ برخی رسانه‌ها چهره بزک کرده‌ای از آمریکا نشان می‌دهند

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: نیروی توانمند و با سواد در مجموعه رسانه زیاد است؛ اما کار جمعی نمی‌شود و هم افزایی ندارند؛ به همین علت اثر بخشی کم است.

رسانه‌های انقلابی باید جریان ساز و تاثیرگذار باشند/ برخی رسانه‌ها چهره بزک کرده‌ای از آمریکا نشان می‌دهند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عصر روز گذشته( دوشنبه) در نشست صمیمی با اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه استان گفت: عدم انسجام یک ضعف بزرگ است که در مجموعه فعالیت‌های جریان انقلاب مشاهده می‌شود.

وی افزود: باید یک هدف کلی را مد نظر قرار داد و به مسائل انقلاب پرداخت و آنها را مطرح کرد.

این مسئول با اشاره به انتظاراتی که از مجموعه رسانه وجود دارد، اظهار کرد: اولین توقع از این مجموعه، جریان سازی است که باید یک موج ایجاد کرده و مسائل و مشکلات را حل کند؛ این موضوع نباید مقطعی باشد تا ماندگاری کار افزایش یابد و تا این موضوع تحقق نیابد اثرگذاری هم حاصل نمی‌شود.

وی بیان کرد: باید از داشته‌ها، ظرفیت و توانمندی خود حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم تا اثرگذاری ملموس شود و به چشم آید و به دنبال آن اثربخشی صورت بگیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با توجه به جریان سازی و اثربخشی ابراز کرد: اگر به این موضوع توجه نشود، عموم بخشی ارزش‌های محوری انقلاب کمرنگ می‌شود و باید فکری برای حفظ جامعه و انسجام جامعه شود تا دچار ریزش نشویم.

وی با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج رسانه عنوان کرد: بسیج رسانه جایگاهی است تا فعالان رسانه و نیروهای مومن و معتقد به انقلاب دور هم جمع می‌شوند و بدون تفرقه برای تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه ریزی می‌کنند‌.

شاهرخی با اشاره به اینکه یکی از علل شهادت امام حسین(ع) تعصب قبیله‌ای بود، تصریح کرد: امروز تعصب‌های جریانی و سیاسی مشکل ساز شده است و ما اصولگرا و اصلاح طلب نداریم، ما انقلابی و غیر انقلابی، خودی و غیر خودی داریم.

وی با توجه به جنایات، خونریزی و ددمنشی آمریکا گفت: رسانه‌های استکباری یک سرباز آمریکایی را که دو هزار و ۷۳۴ عراقی را کشته است مورد تشویق قرار داده و به او ۳۷ مدال افتخار می‌دهند و کشور آمریکا را نزد افکار عمومی یک چهره بزک کرده نشان می‌دهد و کسانی که قدرت تحلیل ندارند فریب این چهره را می‌خورند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: متاسفانه ما برای مدافعان حرم که از جان و خانواده خود گذشتند چکار کردیم؟ چرا از داشته‌های ارزشمندمان در راه درست و صحیح دفاع نمی‌کنیم؟

وی تصریح کرد: باید بسیج رسانه را محور و به عنوان یک اتاق فکر قرار دهید و در آن حضور فعال داشته باشید و دستور کار منسجم و منطقی تعیین کنید؛ زیرا اگر تغییر رویه ندهیم دچار چالش می‌‌شویم.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: با این برداشت که اگر خود را انقلابی و دیگران را غیر انقلابی بدانیم نمی‌توان برای انقلاب قدم برداشت، از انقلابیون مطالبه گری کنید و برای پاسداری از انقلاب، نقش آفرین باشید.

وی بیان کرد: نیروی توانمند و با سواد در مجموعه رسانه زیاد است؛ اما کار جمعی نمی‌شود و هم افزایی ندارند؛ به همین علت اثر بخشی کم است؛ خودشیفتگی یک آفت است و باعث می‌شود زیر بار هیچ نقد و ایرادی نرویم.

شاهرخی در پایان اظهار کرد: امیدوارم فکر و اندیشه ای شود که جامعه مطبوعاتی و رسانه ای انقلاب برای بهتر کار کردن برنامه ریزی‌هایی انجام دهند تا بتوان انسجامی در انقلاب رسانه ای ایجاد کرد.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان