۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آمریکا و صهیونیست یزیدیان زمان هستند
کد خبر: ۲۶۶۰۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۳ ساعت: ۱۳:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

آمریکا و صهیونیست یزیدیان زمان هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین بیان کرد: یزیدیان امروز ما آمریکا و صهیونیست هستند، قدرت سیدالشهدا(ع) معنویت، توکل برخدا و باور وعده الهی بود و امام راحل ما نیز در مقابل تمام تخریب‌ها و تهدیدها پای ارزش‌ها ایستاد.

آمریکا و صهیونیست یزیدیان زمان هستند
حجت الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: قیام عاشورا نبرد میان حق و باطل بود که در آن درس‌های زیادی نهفته است و با الگوگیری از این قیام عظیم ملت ما در 8 سال دفاع مقدس ایستادگی کرد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس و 8 سال جنگ تحمیلی نیز رزمندگان ما با تأسی از قیام عاشورا توانستند جلوی ابر قدرت‌های زمان بایستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین در ادامه با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم به شباهت‌های جنگ امام حسین(ع) با دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: دفاع مقدس از جهات مختلف با جنگ امام حسین شباهت دارد.

وی ادامه داد: رزمندگان ما نیزبا الگو گرفتن از سرور و سالارشهیدان توانستد جلوی دشمنان بایستند و همان طور که در واقعه عاشورا امام حسین(ع) شروع کننده جنگ نبود؛ در دوران 8 سال جنگ تحمیلی نیز ما شروع کننده جنگ نبودیم بلکه تنها سعی در دفاع از کیان اسلامی را داشتیم.

این مسئول گفت: تعداد یاران سید الشهدا (ع) با توجه به این که تنها 72 نفر بودند در مقابل 30 هزار نفر از لشگر یزید ایستادند؛ در دفاع مقدس نیز تمام ابر قدرت‌های شرق و غرب به صدام کمک کردند تا با ما بجنگد؛ اما رزمندگان ما با تکیه بر ایمان خود جنگیدند و جلوی دشمن ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: در مقابل سید الشهدا افراد پست و حرام خواری بودند که شکم‌های آنان با نان حرام پر شده بود و دست به هر جنایتی می‌زدند و در مقابل، یاران امام حسین (ع) با اینکه کم بودند؛ اما ناب و خالص بودند و شهدای دفاع مقدس ما نیز مثل شهدای کربلا پاک و خالص بودند.

معبودی با بیان اینکه یزیدیان امروز ما آمریکا و صهیونیست هستند، تاکید کرد: قدرت سیدالشهدا(ع) معنویت، توکل برخدا و باور وعده الهی بود و در مقابل ظالمان زمان ایستاد، امام راحل ما نیز در مقابل تمام تخریب‌ها و تهدیدها پای ارزش‌ها ایستاد و ذره ای کوتاه نیامدند.
انتهای پیام/2002/د
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان