۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پرسپولیس - الهلال/ رویای فینالیست شدن ارتش زخم خورده برانکو برابر عربستانی‌ها
کد خبر: ۲۶۶۰۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۳ ساعت: ۱۰:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس - الهلال/ رویای فینالیست شدن ارتش زخم خورده برانکو برابر عربستانی‌ها

سرخپوشان ایران در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف الهلال عربستان می‌روند.

پرسپولیس - الهلال/ رویای فینالیست شدن ارتش زخم خورده برانکو برابر عربستانی‌ها
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،دیدارپرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا  روز سه شنبه ساعت 19:30 در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می شود.

سرخپوشان پایتخت در حالی روز سه شنبه مصاف الهلال عربستان می روند که چند روز قبل به علت شکایت باشگاه ریزاسپور ترکیه با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شدند و علاوه بر این مهدی طارمی هم 4 ماه محروم شد.

شاگردان برانکو با وجود اتفاقات اخیر روحیه شان را از دست ندادند و قرار است با تمام قوا به مصاف الهلال عربستان بروند تا با دست پر به ایران بازگردند.

سرخپوشان پایتخت عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و با عبور از سد الاهلی عربستان بعد از 17 سال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

پرسپولیس - الهلال/ رویای فینالیست شدن ارتش زخم خورده برانکو برابر عربستانی‌ها

شاگردان برانکو در دو بازی رفت و برگشت برابر الاهلی عربستان با تعویض های طلایی برانکو توانستند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

سرخپوشان پایتخت به علت کارشکنی عربستانی ها نمی توانند از تیم الهلال عربستان در خانه پذیرایی کنند، براین اساس  آنها در کشور ثالث به مصاف حریف عربستانی خود می روند.

شاگردان برانکو در دو هفته اخیر در لیگ برتر فوتبال فقط یک امتیاز گرفتند و این نشان می دهد که آنها تمرکزشان را روی بازی های لیگ قهرمانان آسیا معطوف کردند، تا برای نخستین بار قهرمان این رقابت ها شوند اما کار سختی در ابوظبی پیش رو دارند.

تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال عربستان بازی کرده است و شناخت کاملی از حریف عربستانی خود دارد.

محمد انصاری و کمال کامیابی نیا به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود برابر الهلال عربستان نیستند اما برانکو نگرانی بابت این موضوع ندارد چرا که نیمکت قدرتمندی در اختیار دارد و سایر بازیکنان می توانند جای خالی این دو بازیکن را دراین بازی پر کنند.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با وجود اینکه هنوز مصدومیتش به طور کامل رفع نشده است اما قادر به همراهی تیمش برابر الهلال عربستان است.

همچنین مجوز بازی احمد نوراللهی برای لیگ قهرمانان آسیا صادر شده است و او می تواند برابر الهلال بازی کند. به هر حال برانکو می تواند از نوراللهی در این بازی بهره ببرد.

البته مهدی طارمی مهاجم گلزن پرسپولیس به علت محرومیت اجازه بازی برابر الهلال عربستان ندارد و همین موضوع به دغدغه اصلی برانکو تبدیل شده است. به نظر می رسد علی علیپور و گادوین منشا زوج خط حمله پرسپولیس را در این بازی تشکیل می دهند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال الهلال عربستان با عبور از سد تیم العین امارات توانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد. این تیم در این مرحله باید به مصاف سرخپوشان پایتخت برود.

تیم الهلال عربستان یکی از قدرتمندترین تیم های عربستانی است که چندین مرتبه قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است. این تیم با هدایت رامون دیاز قصد دارد که با برتری برابر شاگردان برانکو برای چندین مرتبه به فینال این رقابتها راه یابد اما کار سختی برابر پرسپولیس دارد.

نواف العابد هافبک ملی پوش تیم الهلال عربستان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر پرسپولیس نیست.

مسئولان الهلال عربستان تماشای این بازی را برای هواداران خود رایگان کردند تا در این بازی از حمایت هواداران خود بهره ببرند.

نحوه دریافت 20 گل آخر تیم الهلال عربستان در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که این تیم در عمق دفاع آسیب پذیر است و پرسپولیس می تواند از این نقطه ضعف حریف عربستانی خود استفاده کند و به گل دست یابد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در دو بازی اخیر تیمش در لیگ برتر فوتبال اشتباهاتی داشته و در دریافت گل ها مقصر بوده است. البته پرسپولیسی ها امیدوارند بیرانوند با حضور حسینی در خط دفاع برابر الهلال عربستان کمتر اشتباه کند و در این بازی گلی دریافت نکند.

به هر حال پرسپولیسی ها امیدوارند تماشاگران ایرانی روز سه شنبه به ورزشگاه بیایند و از آنها حمایت کنند.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان