۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بیش از ۷ میلیارد تومان به مددجویان قزوینی پرداخت شد
کد خبر: ۲۶۶۰۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲ ساعت: ۱۴:۳۴ ↗ لینک کوتاه

طی ۶ ماهه ابتدایی سال؛

بیش از ۷ میلیارد تومان به مددجویان قزوینی پرداخت شد

در ۶ ماهه نخست سال ۹۶ بیش از ۷ میلیارد تومان به مددجویان قزوینی پرداخت شد.

بیش از ۷ میلیارد تومان به مددجویان قزوینی پرداخت شد
رضا کارگر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  گفت: بیش از هفت میلیارد و 579 میلیون تومان کمک معیشت در پنج ماهه نخست سال ۹۶ به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین پرداخت شده است.

وی پرداخت کمک معیشت به مددجویان را از جمله فعالیت‌های اصلی این نهاد عنوان کرد و افزود: علاوه بر کمک معیشت پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت، به منظور بهره‌مندی بیشتر مددجویان از امکانات رفاهی، در طول سال کمک‌هایی در قالب بن نقدی و کالا نیز به جامعه هدف تحت حمایت پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: 22هزار و 100خانوار معیشت بگیر با جمعیت 36 هزار و 264 هزار نفر در 6 ماهه نخست سال جاری از خدمات این نهاد بهره مند شدند.

وی عنوان کرد: بیش از 6 درصد از خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین بوده که از این تعداد 9 هزار و 189 خانوار ساکن مناطق محروم روستایی هستند.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات به خانواده‌های نیازمند غیر تحت حمایت نیز بیان کرد: بیش از 9 هزار خانوار نیازمند غیر مددجویی نیز در 6 ماهه ابتدای سال جاری از خدمات موردی این نهاد استفاده کردند.

وی یادآورشد: کمک‎‌های موردی پرداخت شده به مددجویان و نیازمندان غیر تحت حمایت در زمینه کمک معیشت، کالاهای اساسی و درمانی بوده است.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان