۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۴۶۷تُن کالای اساسی برای تنظیم بازار محرم عرضه می‌شود
کد خبر: ۲۶۵۹۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲ ساعت: ۱۱:۱۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین:

۴۶۷تُن کالای اساسی برای تنظیم بازار محرم عرضه می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۴۶۷تُن کالای اساسی برای تنظیم بازار محرم در قزوین عرضه می‌شود که سهمیه هر شهرستان برای تنظیم بازار در ایام محرم مشخص است.

۴۶۷تُن کالای اساسی برای تنظیم بازار محرم عرضه می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی اکبر متقی فرد رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین شب گذشته(شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: 467تن کالای اساسی شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ منجمد و شکر برای تنظیم بازار محرم در استان عرضه می‌شود.

وی افزود: این کالاها شامل 159 تن برنج، 100 گوشت منجمد وارداتی 50 تن مرغ منجمد و 158 تن شکر با قیمت مصوب تامین شده که براساس جمعیت، سهمیه هر شهرستان برای تنظیم بازار در ایام محرم عرضه می‌شود.
 
این مسئول گفت: قیمت عرضه هر کیلوگرم برنج 4 هزار و200 تومان، هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد وارداتی بین 23000 تا 24000 تومان و هر کیلوگرم شکر با قیمت دو هزار و 700 تومان برای مصرف نذورات هیئت‌های مذهبی در ماه محرم عرضه خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین برنج و شکر ماه محرم و تنظیم بازار آن وجود ندارد، ادامه داد: هیئت‌های مذهبی که نیاز به تامین کالاهای فوق برای دادن نذری در این ایام را دارند، به سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف شهرستان مربوطه خود مراجعه کرده تا با هماهنگی با سازمان صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی شهرستان‌های مربوطه خود مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی برای بازار کشمش سال جاری اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان صندوق کشمش استان برای خرید کشمش تولیدی استان بازاریابی انجام خواهد داد.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان