۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کشف بیش از ۱۹ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين
کد خبر: ۲۶۵۹۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان خبرداد:

کشف بیش از ۱۹ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين از کشف ۱۹ کیلو و ۱۷۰گرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگيري یک سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

کشف بیش از ۱۹ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار داشت: در پي اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان بر اينکه فردي قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به شهرستان "تاکستان" در استان قزوین را دارد بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران عملیات ویژه بلافاصله پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي و هماهنگي مقام قضايي و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "تاکستان" وارد عمل ونسبت به کنترل محور های ورودی اقدام کردند.

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: ماموران با انجام ایست و بازرسی حین کنترل محور های ورودی به شهرستان تاکستان، خودروی قاچاقچی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو پژو 405 را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار 19 کیلو و 170 گرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای در دو بسته در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان بیان داشت: در این خصوص خودرو توقیف و متهم پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شد.

خدایی در پایان ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان