۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نیروهای مسلح ما پشتیبان مستضعفان جهان هستند/ داعش با مدیریت ایران اسلامی دچار شکست سنگینی شد
کد خبر: ۲۶۵۹۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۳۱ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

نیروهای مسلح ما پشتیبان مستضعفان جهان هستند/ داعش با مدیریت ایران اسلامی دچار شکست سنگینی شد

استاندار قزوین بیان کرد: امروز نیروهای مسلح مقتدر ما در سایه فرماندهی کل قوا پشتوانه عظیمی برای امنیت و آرامش داخل کشور هستند؛ همچنین پشتوانه نیرومندی برای کشورهای همسایه و مسلمانان جهان هستند.

نیروهای مسلح ما پشتیبان مستضعفان جهان هستند/ داعش با مدیریت ایران اسلامی دچار شکست سنگینی شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ ابوالمحمد زاهدی استاندار قزوین صبح امروز(جمعه) در مراسم رژه نیروهای مسلح مقابل لشکر 16 زرهی قزوین با عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) اظهار کرد: انقلاب اسلامی صرفا یک انقلاب ضد استبدادی نبود؛ بلکه انقلاب ما برخواسته از یک تفکر و اندیشه دینی و ریشه دار بود که در حوزه جغرافیای سیاسی ایران نمی‌گنجید و نمی‌گنجد.

وی افزود: از همان ابتدای پیروزی انقلاب دنیای سلطه و جهان استکبار متوجه ریشه دار بودن انقلاب ما شد و جهان به دوبخش سلطه گر و بخش سلطه پذیر تقسیم شد و هردوطرف آن را پذیرفته بود.

این مسئول ادامه داد: انقلاب ما انقلابی فرهنگی و ضدسلطه بود که پیروزی آن برای دنیای استکبار سنگین تمام شد.

وی اضافه کرد: در طول تاریخ انقلاب‌های زیادی در جهان پیش آمده بود و نظامی ساقط و نظام دیگری جایگزین شده بود؛ اما انقلاب ما به عنوان یک انقلاب فکری برای آینده دنیای سلطه احساس خطر می‌شود. برای همین از همان ابتدای پیروزی انقلاب استکبار به دنبال ساقط کردن انقلاب ما بود.

زاهدی عنوان کرد: ملت مسلمان ایران از ابتدا به یک باور اساسی برای آزادی و استقلال خود رسیده بود و با اینکه دنیای استکبار به این واقعیت کلی پی برده بودند که انقلاب ما در محدوده جغرافیایی ایران محدود نمی‌شود؛ اما عمق ماجرا را درک نکرده بودند.

وی تصریح کرد: امروز ما شاهدیم رویکرد جدیدی از سوی استکبار در منطقه به کار گرفته شده است؛ دشمن پس از جنگ 8 ساله در ایران و جنگ در افغانستان و کشورهای اطراف، جنگ فرقه ای را شکل داد.

استاندار قزوین بیان کرد: استکبار جهانی داعش را در بین کشورهای عرب، بوکوحرام را در کشورهای آفریقایی و جریان‌هایی برای ایجاد تفرقه خونین بین مسلمانان ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: امروز استکبار به این نتیجه رسیده بدون هزینه مالی و کشتار با خود مسلمانان جهان اسلام را تضعیف کند که نمونه‌هایی از آن را در عربستان و یمن و میانمار و سوریه و عراق و ترکیه شاهد هستیم.

این مسئول ابراز کرد: با حمایت نظام ایران اسلامی و نیروهای مسلح، جریان داعش مفتضحانه شکست خورد؛ اما در این میان یک خطر وجود دارد که به ایجادکنندکان داعش برمی‌گردد.

وی افزود: داعش به عنوان یک نیروی نظامی منسجم از هم پاشیده شده و به گروه‌های نظامی و تروریستی کوچک تبدیل شده که هم اکنون شاهد ایجاد کشتار در کشورهای اروپایی توسط همین گروه‌ها هستیم.

زاهدی تاکید کرد: تنها راه برای مقابله دنیای اسلام با گروه‌های تروریستی، وفاق و وحدت بین جریان‌های مقاومت است.

وی گفت: امروز نیروهای مسلح مقتدر ما در سایه فرماندهی کل قوا پشتوانه عظیمی برای امنیت و آرامش داخل کشور هستند؛ همچنین پشتوانه نیرومندی برای کشورهای همسایه و مسلمانان جهان هستند.

استاندار قزوین عنوان کرد: یقینا همه آنچه در دنیای اسلام رخ می‌دهد ناشی از تفکری است که استکبار از ابتدا از آن ترسید؛ اما راهکاری برای مقابله با اندیشه پویای اسلامی وجود نداشت.

وی با اشاره به شروع سالروز دفاع مقدس بیان کرد: به دلیل دفاع جانانه ملت ایران و ایثارگری‌هایی که در دوران دفاع مقدس داشتند و درسی که از این دفاع گرفته ایم باید همواره سالروز این دوران را تبریک گفت و از ایثارگران و خانواده‌های این عزیزان تشکر کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان