۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین وجود ۳۰۰ شهید دانش آموز در قزوین/ نمایشگاه معرفی شهدای دانش‌آموز برپا می‌شود
کد خبر: ۲۶۵۷۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۷ ساعت: ۱۳:۴۱ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان اعلام کرد:

وجود ۳۰۰ شهید دانش آموز در قزوین/ نمایشگاه معرفی شهدای دانش‌آموز برپا می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان بیان کرد: استان قزوین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی نموده است و به همین مناسبت نمایشگاه معرفی شهدای دانش‌آموز برپا می‌شود.

وجود ۳۰۰ شهید دانش آموز در قزوین/ نمایشگاه معرفی شهدای دانش‌آموز برپا می‌شود
احسان‌الله لنکرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، نمایشگاه معرفی شهدای دانش‌آموز با هدف شناساندن آنها به قشرهای مختلف مردم در سطح استان قزوین برپا می‌شود.

وی افزود: این مجموعه‌ نمایشگاهی خلاصه‌ای از زندگی‌نامه، وصیت‌نامه و تصاویر یکصد و 80 شهید دانش‌آموز سراسر کشور است که در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اذعان کرد: نمایشگاه یاد شده برای نخستین بار در سطح کشور به ویژه استان قزوین و شهرهای تابعه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از آثار به نمایش گذاشته شده این نمایشگاه بازدید کنند.

وی بیان کرد: نمایشگاه عکس دانش‌آموزان شهید با هماهنگی آموزش و پرورش استان قزوین در 40 مکان مختلف از جمله مدارس شاهد و ایثارگران به نمایش گذاشته خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: تصاویر استفاده شده در مجموعه نمایشگاهی از شهدای استان‌های مختلف است که دارای ویژگی‌های خاصی در ارتباط با حضور آنان در هشت سال دفاع مقدس است.

گفتنی است؛ استان قزوین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 300 شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان