۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین باند سارقان دوچرخه منهدم شد
کد خبر: ۲۶۵۷۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۷ ساعت: ۱۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

باند سارقان دوچرخه منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از انهدام باند سارقان دوچرخه و کشف ۳۱ فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان خبر داد.

باند سارقان دوچرخه منهدم شد
سرهنگ محمد قاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان قزوین با تشکیل کارگروهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، ماموران واحد گشت کلانتری 17 غیاث آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو نفر نوجوان 13 ساله، در حالیکه یک حلقه لاستیک دوچرخه همراه داشتند مشکوک و جهت بررسی بیشتر به واحد تجسس کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دو نوجوان دستگیر شده در بازجویی فنی و پلیسی به مشارکت سه همدست نوجوان دیگر اعتراف کردند.

طرهانی افزود: ماموران واحد تجسس کلانتری 17 غیاث آباد پس از هماهنگی با مقام قضایی سه متهم دیگر را نیز دستگیر و جهت ادامه تحقيقات به کلانتری منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی و پیچیده ماموران، به 31 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند تصریح کرد: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش اموال مسروقه به یک مالخر 22 ساله در یکی از روستاهای شهرستان قزوین، ماموران واحد تجسس این مالخر را نیز دستگیر و از مخفیگاه وی 20 دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه تعدادی از دوچرخه های کشف شده تحویل مالباختگان شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی، با صدور قرار مناسب روانه زندان و ندامتگاه شدند.

وی با اشاره به اینکه عمده دوچرخه های مسروقه فاقد تجهیزات ایمنی بودند به شهروندان توصیه کرد: از بازکردن درب منازل و آپارتمان های مسکونی به روی افراد ناشناس و غریبه خودداری کنید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان