۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیش از ۳۳۰ خدمت درمانی در بیمارستان صحرایی انجام شد
کد خبر: ۲۶۵۷۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۷ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

بیش از ۳۳۰ خدمت درمانی در بیمارستان صحرایی انجام شد

طی دو روز مانور بیمارستان صحرایی در قزوین، تعداد ۳۱۸ تن پذیرش شدند و بیش از ۳۳۰ خدمت درمانی به مراجعین این بیمارستان ارائه شد.

بیش از ۳۳۰ خدمت درمانی در بیمارستان صحرایی انجام شد
دکتر عبداله کشاورز، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: در روزهای 21 و 22 شهریور 1396 طی دو روز مانوری در بیمارستان صحرایی قزوین برای ارائه خدمات به مردم برگزار شد.

وی اذعان کرد: در این مانور خدماتی مانند معاینه پزشکان متخصص زنان، اطفال، داخلی، جراحی عمومی، ارتوپدی، پزشک عمومی و دندانپزشکی و مامایی برای مراجعین این بیمارستان انجام شد. ایشان ادامه داد که در کنار معاینه پزشکان، خدمات پاراکلینیکی، نظیر: آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی به همراه داروخانه انجام گرفت.

این مسئول عنوان کرد: بیماران این بیمارستان موقت صحرایی از روستاهای اطراف محل برپایی این مانور آمده بودند و استقبال خوبی از خدمات در نظر گرفته شده، به عمل آمد.

وی بیان کرد: طی دو روز مانور بیمارستان صحرایی در قزوین، تعداد 318 تن پذیرش شدند و بیش از 330 خدمت درمانی به مراجعین این بیمارستان ارائه شد.

دکتر کشاورز عنوان کرد: این مانور بیمارستان صحرایی، اولین مانور با سازه بادی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بوده و مانور قبلی بیمارستان صحرایی به صورت کانکس در محل ساختمان پردیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان