۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین خانواده شهید "حاجی‌حسنی" با نماینده ولی فقیه در قزوین دیدار کردند+عکس
کد خبر: ۲۶۵۷۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۶ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

دیدار با خانواده شهدای منا؛

خانواده شهید "حاجی‌حسنی" با نماینده ولی فقیه در قزوین دیدار کردند+عکس

خانواده شهید محسن حاجی‌حسنی، قاری قرآنی که در حادثه منا به شهادت رسید با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

خانواده شهید "حاجی‌حسنی" با نماینده ولی فقیه در قزوین دیدار کردند+عکس
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار خانواده شهید "حاجی‌حسنی"اظهار کرد: رتبه نخست شهید محسن حاجی‌حسنی در مسابقات قرآن مالزی بسیار ارزشمند بود و در نهایت دیداری که ایشان با رهبری داشتند چهره ایشان را در خاطر مردم ماندگار کرد.

وی به شهادت مظلومانه شهید محسن حاجی‌حسنی اشاره و یادآور شد: شهادت این شهید والامقام و شهدای منا بسیار مظلومانه بود و مردم را بسیار ناراحت و غمگین کرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه خدای متعال قرآن را منشأ برکات الهی معرفی می‌کند، افزود: شهید محسن حاجی‌حسنی به خاطر انس با قرآن در عنفوان جوانی صاحب برکات زیادی بودند و خدمات بسیاری را به خانواده، جوانان و کشور ارائه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: انس با قرآن به انسان جاودانگی می‌بخشد و شهید محسن حاجی‌حسنی و شهدای مدافع حرم ما به خاطر برخورداری از این ویژگی، هیچگاه از یادها نخواهند رفت.

در ابتدای این دیدار مادر شهید حاجی‌حسنی به رفتار توأم با محبت و مهربانی آن شهید والامقام با خانواده و دوستان اشاره کرد و افزود: ایشان برای جذب جوانان به محافل قرآنی اهمیت زیادی قائل بودند و به خاطر خلق قرآنی که داشتند، جوانان زیادی در کلاس‌های آموزشی و محافل قرآنی ایشان شرکت می‌کردند.

پدر شهید حاجی حسنی نیز بیان کرد: بیش از 20 سال است که جلسات قرآن در خانه ما برگزار می‌شود و این مهم در تربیت فرزندان نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی افزود: فراهم شدن شرایط برگزاری برنامه‌های دینی و قرآنی را مدیون انقلاب و رهبری هستیم که راه را برای ترویج هر چه بیشتر مبانی دینی و قرآنی فراهم کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان