۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۹ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد
کد خبر: ۲۶۵۷۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۶ ساعت: ۱۴:۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان:

بیش از ۹ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۹ کیلو و ۵۰۰گرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگيري یک سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

بیش از ۹ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: در پي گزارش رسيده مبني بر اينکه فردي از یکی از استان های جنوبی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیونت به استان را دارد بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. 

وي ادامه داد: ماموران عملیات ویژه بلافاصله پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي و هماهنگي مقام قضايي و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "بوئین زهرا" وارد عمل ونسبت به کنترل محور های ورودی اقدام کردند.
 
رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: ماموران در حین کنترل محورها کامیونت مورد نظر را که در محور ساوه به بوئین زهرا پارک و راننده در حال استراحت بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی راننده را دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 9 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک را به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند. 

وی اضافه کرد: در این خصوص خودرو توقیف و متهم پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شد.  

خدایی ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان