۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین وقوع ۲ سانحه رانندگی سه نفر مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: ۲۶۵۷۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۶ ساعت: ۱۲:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

وقوع ۲ سانحه رانندگی سه نفر مصدوم برجای گذاشت

رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: وقوع ۲ سانحه رانندگي در شهر قزوين مصدوميت سه نفر را در پي داشت.

وقوع ۲ سانحه رانندگی سه نفر مصدوم برجای گذاشت
رضا اميري خسروبيگي، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در سانحه اول که در ساعت 47 دقيقه بامداد روز جمعه 24 شهریور ماه سال 1396 واقع در بلوار باهنر ابتدای پل امام علی به وقوع پيوست يک دستگاه خودروي سواري پژو پارس در مسیر حرکت در لاین شرقی بدلایل نامشخصی کنترل خود را از دست داده و بشدت با نشانگر تعیین مسیر ابتدای پل برخورد و پس از واژگونی در برخورد با گارد ریل‌های جانبی پل متوقف می گردد که تنها سرنشين آسيب ديده این خودرو قبل رسيدن نيروهاي آتش نشاني توسط مردم از خودرو خارج و تحويل عوامل اورژانس حاضر در محل مي‌شود.

وی افزود: آتش نشانان ایستگاه شماره چهار مینودر بلافاصله پس از رسيدن به محل سانحه به منظور جلوگيري از وقوع حوادث ديگر نسبت به ايمن سازي محل اقدام کرده و با انتقال خودرو به حاشيه کناري بلوار و تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي به ماموريت خود پايان دادند.

رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني گفت: در جريان حادثه دوم که در ساعت 22 و 55 دقيقه همين روز و در خیابان بوعلی قزوین به وقوع پيوست یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 اس دی ، پس از عبور از تقاطع فردوسی ـ بوعلی بشدت با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرده و در ادامه پس از برخورد با جداول کناری خیابان واژگون شده و در پیاده رو متوقف می گردد که بلافاصله پس از اطلاع رساني این حادثه، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين نیروهای عملیاتی ايستگاه شماره يک باغ دبير را به محل حادثه رهسپار کرد.

وي افزود: نيروهاي عملياتي بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق خودرو از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حوادث احتمالي آماده به کار کردند.

این مسئول اذعان کرد: 2 نفر راکب موتورسیکلت مصدومین اين سانحه رانندگي بودند که جهت اعزام به مراکز درماني تحويل امدادگران اورژانس شده و آتش نشانان پس از انتقال خودرو از صحنه حادثه و تحويل آن به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي به ماموريت خود پايان دادند.

وی در پايان از شهروندان درخواست کرد با توجه به افزايش تعداد سوانح رانندگی و تصادفات در سطح شهر، نسبت به حفظ سرعت مجاز وسيله نقليه در تمامي ساعات شبانه روز و رعايت کامل قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي دقت کافي را بعمل آورند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان