۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۷ کشته و مصدوم نتیجه تصادف در جاده‌های قزوین
کد خبر: ۲۶۵۷۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۵ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان اعلام کرد:

۷ کشته و مصدوم نتیجه تصادف در جاده‌های قزوین

رئیس پلیس راه استان از واژگونی سه خودرو در محور های استان بر اثر عدم توجه به جلو و کشته شدن چهار تن و مصدومیت سه نفر در این سوانح رانندگی قزوین خبر داد.

۷ کشته و مصدوم نتیجه تصادف در جاده‌های قزوین
سرهنگ " نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو"پژو پارس" با دو سرنشین در جاده "بویین زهرا به اشتهارد" عوامل انتظامی و پلیس راه سریعا به محل حادثه اعزام شدند. 

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد خودرو پزو پارس به علت عدم توجه به جلو واژگون و در این حادثه راننده 67 ساله خودرو بر اثر شدت ضربات وارده در دم فوت و سرنشین خودرو مصدوم وتوسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد. 

این مقام مسئول افزود : در حادثه دیگری که در آزاد راه قزوین – رشت به وقوع پیوست یک دستگاه خودروی 206 با دو سرنشین در کیلومتر 35 به سمت قزوین به دلیل عدم توجه به جلو واژگون وسرنشین 42 ساله آن در دم فوت کرد. 

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: سقوط خودروی" لندرو" به دره ای به عمق 50 متر به علت عدم توجه به جلو در ابتدای روستای " دور چاک " در " الموت غربی" پس از برخورد با یک عابر پیاده ، متاسفانه راننده و یکی از سرنشینان خودرو لندرو در دم فوت و سرنشین دیگر آن و عابر پیاده مصدوم و جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند. 

بیگلری با اشاره به روزهای پایانی تابستان و افزایش مسافرت‌ها و حجم بالای ترافیک در محورها از کلیه هموطنان خواست: با صبر وحوصله بیشتری رانندگی و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری و قوانین راهنمایی و رانندگی را برای افزایش ایمنی سفر در جاده‌ها برای خود و دیگران رعایت تا منجر به ندامت وپشیمانی وعدم جبران فرصت در زندگی منتهی نشود. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان