۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شهریور پرماجرای استقلال؛ هواداران منتظر تصمیم مدیران باشگاه/ خروج منصوریان و پایان بحران آبی پوشان یا بحرانی عمیق‌تر؟!
کد خبر: ۲۶۵۶۹۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شهریور پرماجرای استقلال؛ هواداران منتظر تصمیم مدیران باشگاه/ خروج منصوریان و پایان بحران آبی پوشان یا بحرانی عمیق‌تر؟!

اولتیماتوم ۲۰ روزه باشگاه استقلال به علیرضا منصوریان با چهارمین شکست آبی‌پوشان به پایان رسید و اکنون هواداران منتظر تصمیم گیری مدیران باشگاه هستند.

شهریور پرماجرای استقلال؛ هواداران منتظر تصمیم مدیران باشگاه/ خروج منصوریان و پایان بحران آبی پوشان یا بحرانی عمیق‌تر؟!

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، استقلال یکی از محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال ایران و آسیاست. تیمی که شاید ۲۰ میلیون هوادار مشتاقانه نتایج و بازی‌هایش را دنبال می‌کنند. به همین دلیل این تیم را نمی‌توان با تیمی مثل نفت تهران مقایسه کرد! استقلال فرسنگ‌ها با تیم نفت تهران فاصله دارد. تیمی که اگر هفته‌ها نتیجه نگیرد کسی خم به ابرو نیاورد. استقلال سرزمین آبی عشق برای میلیون‌ها هوادار است که با باخت‌هایش گریه می‌کنند و با پیروزی‌هایش لبخند می‌زنند. شاید به همین دلیل بود که ۵ شهریور ۹۶ هیات مدیره باشگاه استقلال که از نتایج ضعف تیم به ستوه ‌آمده بود به علیرضا منصوریان اولتیماتوم داد. ضرب الاجلی ۱۸۰ دقیقه‌ای به سرمربی استقلال که از شانس خوبش اولین بازی مقابل یک تیم دسته اولی در جام حذفی بود و استقلال از آن بازی به سلامت عبور کرد.

در  بازی دوم اما استقلال به مانعی سخت برخورد کرد. بازهم یک تیم دسته اولی که البته اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه کرد و توانست ۱۰ نفره استقلال را شکست بدهد. منصوریان نتوانست از این مانع عبور کند و دل میلیون‌ها هوادار را شکست!  حالا همان میلیون‌ها هواداری که منصوریان همیشه پز آنها را می‌داد خواستار تغییر و تحول در استقلال هستند تا آبی پوشان از بحران خارج شوند.

هوادار استقلال دیگر اعصاب ندارد که بببیند تیمش مقابل تیم تازه لیگ برتری شده حریفی بهم ریخته و بی‌نظم است که برای گلزنی به دنبال شانس و اقبال و ارسال‌های بی‌هدف هوایی است!

هوادار استقلال دیگر اعصاب ندارد که ببیند تیمی که دو ستاره قهرمانی در آسیا را روی سینه‌اش دارد در ۶ بازی فقط یک گل زده است! 

هوادار استقلال فصل گذشته هم تحمل  شکست ۶ بر صفر مقابل العین را نداشت اما مجبور شدآن را بپذیرد!

هوادار استقلال بعد از آن باخت یکی دو روزی در خانه نشست چون دوست نداشت کری‌خوانی را به دوستان پرسپولیسی‌اش ببازد!

هواداران ۲۰ میلیونی استقلال اکنون منتظرند ببیند که در پایان اولتیماتوم به علیرضا منصوریان مدیران باشگاه استقلال چه تصمیمی می‌گیرند؟ آنها می‌خواهند ببیند که هیات مدیره باشگاه استقلال که ۵ شهریور ۹۶ اعلام کرد به دنبال تعیین یک مربی آماده به کار است تا اگر منصوریان نتوانست با استقلال کار کند صندلی داغ مربیگری استقلال را به او بدهند، اکنون کدام مربی را جانشین سرمربی شکست خورده استقلال می‌کند؟

رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال خبر از تشکیل جلسه ویژه هیات مدیره در عصر امروز( شنبه ) ۲۵ شهریور داده و اکنون چشم میلیون‌ها هوادار به باشگاه استقلال و مدیران تصمیم‌سازش هستند و می‌خواهند ببینند که آنها چه تصمیمی برای آینده استقلال می‌گیرند. تصمیمی که آنها می‌گیرند آیا باعث خروج آبی پوشان خواهد شد یا بحران استقلال را عمیق‌تر می کند! شیشه عمر استقلال بسته به تصمیم هیات مدیره آبی ها دارد. باید دید این منصوریان است که مدیران آبی را قانع می کند تا بماند و بجنگد و یا این این بار مدیران هستند که دیگر مجالی برای وعده های علیمنصور نمی دهند. باید تا عصر امروز صبر کرد و دید. 

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان