۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جشن عاطفه‌های در استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۶۵۶۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۵ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند؛

جشن عاطفه‌های در استان قزوین برگزار شد

در نخسیتن مرحله جشن عاطفه‌ها که روز ۲۳ شهریورماه در سطح پایگاه‌های فعال اجرا شد، اقشار مختلف مردم حاضر و کمک‌های خود را اهدا کردند و روز ۲۴ شهریور ماه نیز میعادگاه‌های نماز جمعه مصداق بارز احسان و نیکوکاری بود.

جشن عاطفه‌های در استان قزوین برگزار شد
سید مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین حضور مردم را در جشن عاطفه‌ها را امیدبخش و قوام دهنده حرکت پرشور خدمت به نیازمندان در کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و گفت: همه ساله با آغاز بهار تعلیم و تربیت مراسم ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج دانش آموزان نیازمند، همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روزهای پایانی شهریور سال جاری نیز جشن عاطفه‌ها با حضور پرشور مردم استان به ویژه دانش آموزان تلاشگر در عرصه علم و دانش با شکوه خاصی برگزار شد که ضمن ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری، تجلی گر زیبایی و اثربخشی غیر قابل توصیف مشارکت مردم در توانمندسازی محرومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این حضور پرشور و حماسی تجلی‌گر زیبایی و اثربخشی غیر قابل توصیف مشارکت مردم عزیز در توانمندسازی محرومان است.

وی عنوان کرد: در نخسیتن مرحله جشن عاطفه‌ها که روز 23 شهریورماه در سطح پایگاه‌های فعال در میادین و معابر اصلی شهری و روستایی اجرا شد، اقشار مختلف مردم حاضر و کمک‌های خود را اهدا کردند و روز 24 شهریور ماه نیز میعادگاه‌های نماز جمعه مصداق بارز احسان و نیکوکاری بود.

مومنی تأکید کرد: لازم است از حضور پر شور آحاد مردم دراین مراسم قدردانی داشته باشیم که با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی و دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند در اقصی نقاط استان پایگاه‌های کمیته امداد را به قدوم خود منور کردند.

وی اعلام کرد: همچنین از ائمه جمعه محترم استان، استاندار محترم، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران و تمامی مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای استان، صدا و سیما، شهرداری‌های استان به خصوص شهرداری قزوین، نیروی مقاومت بسیج، آموزش و پرورش، رسانه‌ها، اصناف، بازاریان، دانشگاهیان و آحاد مردم شریف و متدین به واسطه کمک و پشتیبانی برای اجرای این مراسم تقدیر و تشکر داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: دفا‌تر کمیته امداد در سراسر استان و همچنین مراکز نیکوکاری آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی مردم ولایت مدار استان در جشن عاطفه‌ها هستند.

وی ادامه داد: البته کار توزیع هدایای جمع آوری شده به سرعت آغاز شده و کسانی که تاکنون توفیق حضور در این جشن را نداشتند، می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت 6037991899645406 بانک ملی ایران و یا نصب اپلیکیشن سکه بر روی گوشی همراه خود، کمک‌هایشان را اهداد کنند.

گفتنی است؛ سامانه پیامکی #028*8877* همراه شبانه روزی مردم برای دریافت کمک‌های مردمی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان