۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین افزایش ۶ برابری جمعیت نماز گزاران قزوینی در نماز عید قربان
کد خبر: ۲۶۵۶۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۳ ساعت: ۹:۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین اعلام کرد:

افزایش ۶ برابری جمعیت نماز گزاران قزوینی در نماز عید قربان

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین بیان کرد: در نماز عید فطر نسبت به سال قبل افزایش ۱۰ برابری و در نماز عید قربان افزایش ۶ برابری جمعیت را شاهد بودیم.

افزایش ۶ برابری جمعیت نماز گزاران قزوینی در نماز عید قربان
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ علی شفیعی‌شاد، رئیس ستاد نماز جمعه قزوین شب گذشته(چهارشنبه) در جلسه دیدار با نماینده ولی فقیه در قزوین اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، رویکرد ستاد نماز جمعه صرفا برگزاری نماز جمعه نیست، بلکه حقیقتاً به معنای اقامه نماز است.

وی تصریح کرد: رهبری انقلاب اسلامی نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی، بصیرتی و اخلاقی و قلب فرهنگی هر شهر معرفی کرده‌اند که باید روحیه معنویت، تقوا و ایمان را در شهر تقویت کند.

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین افزود: قسمت عمده تحقق این رسالت که دغدغه جدی رهبری است، بر عهده ستاد نماز جمعه است و با همدلی و وفاق محقق خواهد شد.

این مسئول در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده در ستاد نماز جمعه قزوین اشاره و یادآور شد: تشکیل و راه‌اندازی معاونت پژوهشی یکی از اقدامات ستاد نماز جمعه بوده که کارهای پژوهشی خوبی در حوزه نماز جمعه، خطبه‌ها و فرآیندها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این مدت حدود 2 هزار طرح گرافیکی طراحی و منتشر شده است، ابراز کرد: در حوزه نشر و رسانه، نشریه جماعت به عنوان کاری فاخر و بی‌نظیر منتشر شد و بنا داریم در دور جدید این نشریه را به همراه چند نشریه دیگر به صورت الکترونیک در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

شفیعی‌شاد اضافه کرد: در نماز عید فطر نسبت به سال قبل افزایش 10 برابری و در نماز عید قربان افزایش 6 برابری جمعیت را شاهد بودیم.

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین به برنامه‌های پیش روی ستاد نماز جمعه قزوین هم اشاره و عنوان کرد: طرح روستاها با رویکرد رفع موانع حضور مردم روستاهای اطراف قزوین در نماز جمعه در دست اجرا است که امیدواریم به زودی محقق شود.

وی ابراز کرد: طرح میعاد دانش‌آموزی طرح دیگری است که تفاهم نامه‌ آن با آموزش و پرورش صورت گرفته و بنا داریم در این طرح زمینه حضور هدفمند دانش‌آموزان را در نماز جمعه فراهم کنیم.
انتهای پیام/2002
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان