۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۷ عمليات امداد و نجات و اطفاء حريق در يک روز+تصاویر
کد خبر: ۲۶۵۶۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۲ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

با تلاش آتش نشانی قزوین صورت گرفت؛

۷ عمليات امداد و نجات و اطفاء حريق در يک روز+تصاویر

با تلاش آتش نشانی قزوین ۷ عمليات امداد و نجات و اطفاء حريق در يک روز انجام گرفت.

۷ عمليات امداد و نجات و اطفاء حريق در يک روز+تصاویر
حميدرضا ململي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در روز بیستم شهریورماه سال جاری شهروندان قزوين در تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشاني، خبر از وقوع هفت حادثه دادند.

وی افزود: در اولين حادثه در ساعت 9 و 53 دقيقه صبح طي تماس با سامانه 125 از محبوس شدن یک نفر خانم 70 ساله داخل منزل در خیابان خیام قزوین خبر داده شد که آتش نشانان ایستگاه شماره یک باغ دبیر با حضور به موقع در محل نسبت به باز کردن درب و خارج کردن شخص محبوس شده اقدام کردند.

رئيس ايستگاه شماره 2 آتش‌نشاني نشاني شهرداري قزوين اذعان کرد: حادثه دیگر این روز در ساعت 20 و 6 دقیقه و مربوط به واژگوني خودروي نیسان با بار میوه و تصادف چند دستگاه خودرو در لاین جنوبی اتوبان قزوین تهران بود که بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره پنج پونک در محل حادثه حضور یافته و ضمن ایمن سازی محل نسبت به خارج کردن خودروهای سانحه دیده از مسیر تردد اقدام کردند.

وی ابراز کرد: در آخرین حادثه اعلام شده به سامانه 125 در ساعت 13 دقيقه بامداد از محبوس شدن چند نفر در آسانسور در خيابان باغ دبیر خبر داده شد، که آتش نشانان ایستگاه شماره یک باغ دبیر با حضور در محل نسبت به باز کردن درب آسانسور و خارج کردن تعداد پنج نفر از داخل کابین آسانسور اقدام کردند.
 

ململی گفت: حریق علف‌های هرز در شهرک کوثر، حریق گاز پیک نیک در مینودر و تصادف چند دستگاه خودرو در جاده اقبالیه نرسیده به چوبیندر از ديگر عمليات‌هاي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين طي این روز بود که خوشبختانه هیچ کدام آسيب ديدگي جاني دربرنداشته و آتش نشانان با حضور به موقع در محل، اقدامات لازم را انجام دادند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان