۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حمام قدیمی پیرحصار در حال تخریب/ خطر ریزش دیوار کودکانمان را تهدید می‌کند
کد خبر: ۲۶۵۶۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۲ ساعت: ۹:۵ ↗ لینک کوتاه

ساکنان منطقه امامزاده علی (ع) عنوان کردند:

حمام قدیمی پیرحصار در حال تخریب/ خطر ریزش دیوار کودکانمان را تهدید می‌کند

ساکنان محله امامزاده علی (ع) گفتند: وقتی فرزندان ما برای بازی به کوچه می‌روند نگران هستیم چراکه خطر فروریختن دیورا آن‌ها را تهدید می‌کند.

حمام قدیمی پیرحصار در حال تخریب/ خطر ریزش دیوار کودکانمان را تهدید می‌کند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ جمعی از ساکنان منطقه امامزاده علی (ع) به بیان مشکلات عمده‌ای که در این منطقه از شهر قزوین مواجه هستند، پرداختند.

یکی از ساکنان توضیح دادک حمام قدیمی در این محل به نام پیرحصار وجود دارد که قسمت‌هایی از دیوارهای آن ریخته و قسمتی دیگر هم در حال ریزش است.

وی افزود: وقتی فرزندان ما برای بازی به کوچه می‌روند نگران هستیم چراکه خطر فروریختن دیورا آن‌ها را تهدید می‌کند.

یک شهروند دیگر عنوان کرد: با توجه به اینکه مدرسه‌ای هم در این منطقه واقع شده و گاهی دانش‌آموزان مشغول بازی در نزدیکی این حمام هستند .

این شهروند قزوین اضافه کرد: پس از تخریب، بخشی از این دیور توسط پالت شکسته و زباله‌هایی همچون پتوی کهنه و حصیر پوشانده شده و در محوطه آن نیز اقدام به نگهداری مرغ و خروس و گوسفند و سگ کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این شرایط نمای بسیار زشت و بدی را در محله ایجاد کرده و منظره نازیبایی را در مقابل چشم شهروندان و ساکنان به وجود اورده است.

یکی دیگر از ساکنین گفت: شهرداری می‌تواند با ترمیم و رنگ‌آمیزی این دیوار منظره بهتری را ایجاد و از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

این شهروندان خاطرنشان کردند که بارها به شهرداری و میراث فرهنگی مراجعه کرده‌اند اما ترتیب اثری داده نشده و وضعیت محله به همان شککل باقی مانده است.

شهروندان قزوینی که ساکن امامزاده علی (ع) هستند از مسوولان شهری خواستار رسیدگی هر چه زودتر به این مشکل شدند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان